  • Data: 2002-03-06 21:10:42
    Temat: Re: LG - rozne takie
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1837.0000111d.3c85e1e1@newsgate.onet.pl...

    > A aktywowałeś nowe hasła ? Bez tego ani rusz.

    Aktywowalem nowe hasla (wyszedl komunikat, ze trzeba zadzwonic to
    zadzwonilem....)

    > A czy przypadkiem kolega nie wypłacał pieniędzy w niedzielę ? W dni
    robocze
    > pieniądze są blokowane natychmiast.

    Bylo to w niedziele. Ale czy to oznacza, ze:

    a) nie sa sprawdzane dostepne srodki
    b) nie sa blokowane dostepne srodki i sobie moge stac przy bankomacie i
    wyplacac np. po 300 zeta (bo tyle np. mam na koncie) nieskonczenie wiele
    razy ??