  • 11. Data: 2002-02-25 23:04:42
    Temat: Re: LG - przelew nie dolecial czy go nie widac?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > cholera, to jestem w plecy jakies 0,00075 zl :) jakos bede musial
    > to przebolec :))))))

    A te nerwy - gdzie sa moje pieniadzE??
    Te kilka minut skroconego zycia?

  • 12. Data: 2002-02-25 23:22:20
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > A te nerwy - gdzie sa moje pieniadzE??
    > Te kilka minut skroconego zycia?

    I znowu gdzie te pieniadze ??? ( za tabletki uspakajace ) =)

  • 13. Data: 2002-02-26 19:54:03
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 25 Feb 2002 14:41:02 GMT, w
    <22se8.118733$V52.1209608@news.chello.at>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

    > W te 3 dni pieniadze nie byly oprocentowane a zarabial na nich BPH
    > Dlatego nastepnym razem jak robisz przelwy - unikaj piatkow - chyba ze
    > eliksir i peirwsza sesja

    Nie jest prawdą jakoby. BPH to nie BZWBK, wyksięgowują dopiero z datą
    _realizacji_ przelewu ;>.
    Podobnie Inteligo.

  • 14. Data: 2002-02-26 19:54:46
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 25 Feb 2002 23:04:42 GMT, w
    <eqze8.128128$V52.1349353@news.chello.at>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

    > A te nerwy - gdzie sa moje pieniadzE??
    > Te kilka minut skroconego zycia?

    Jeżeli z BPH "wyszły", tzn. że faktycznie wyszły.
    A to oznacza, że LG nie zaksięgował w piatek, mimo że je w piątek
    dostał.

  • 15. Data: 2002-02-26 19:55:29
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Sun, 24 Feb 2002 23:48:09 +0100, w
    <a5bqg2$2ar$1@pippin.warman.nask.pl>, "AK" <a...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > "Marcin F" <m...@i...pl> wrote in message

    > no to wyjdzie I elixirem w poniedzialek, jestes 3 dni odsetkowe do tytu

    Nie jest. Ile razy mam to jeszcze pisać?

  • 16. Data: 2002-02-26 20:16:37
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > Jeżeli z BPH "wyszły", tzn. że faktycznie wyszły.
    > A to oznacza, że LG nie zaksięgował w piatek, mimo że je w piątek
    > dostał.

    A jak jest w przypadku gdy moj bank uczestniczy w sesji popoludniowej
    a bank beneficjenta juz nie(banki maja chyba obowiazek rozliczen tylko
    w jednej sesji dziennie)? Czy wtedy przelew wraca z kir-u do mojego
    banku? Ciekawe co tak naprawde oznacza status "zrealizowany", wyslanie
    do kir czy dotarcie do banku beneficjenta?

  • 17. Data: 2002-02-26 20:26:53
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Marcin F wrote:

> [...]
    > banku? Ciekawe co tak naprawde oznacza status "zrealizowany", wyslanie
    > do kir czy dotarcie do banku beneficjenta?

    wlasnie zadzwonilem na infolinie, z tego co uslyszalem od konsultanta
    to status "zrealizowany" wystepuje gdy bank wysle przelew do kir, gdy
    bank beneficjenta nie przyjmie w sesji popoludniowej w piatek
    to przelew w rzeczywistosci wychodzi w poniedzialek pierwsza sesja,
    czyli srodki nie wychodza z banku a sa juz zdjete z mojego rachunku

  • 18. Data: 2002-02-26 20:51:25
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Tue, 26 Feb 2002 21:16:37 +0100, w
    <3...@i...pl>, Marcin F <m...@i...pl>

    Wysłanie do KIR.

  • 19. Data: 2002-02-26 21:37:26
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    > Jeżeli z BPH "wyszły", tzn. że faktycznie wyszły.
    > A to oznacza, że LG nie zaksięgował w piatek, mimo że je w piątek
    > dostał.

    Może potrzebny jeszcze jeden milion Chińczyków?

    CEZ

  • 20. Data: 2002-02-27 12:34:18
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Tue, 26 Feb 2002 22:37:26 +0100, w
    <a5gv6f$ltg$1@news.tpi.pl>, "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    Raczej wystarczy zapuścić program...