  • 11. Data: 2003-01-28 11:07:40
    Temat: Re: LG - nowe numery kont
    Od: k...@w...pl

    > O ile pamiętam (i tak chyba precyzuje regulamin), to "zawsze" tak było.
    > Odsetki z zerwanych lokat netKombo pojawiały się od razu (czasem
    > obserwowałem 1-dniowe opóźnienie).

    Zgadza sie a dokladniej §8 p-t 4:
    "Okres deponowania wkładu oszczędnościowego wynosi 6 miesięcy. Po okresie tym
    wkład jest automatycznie przekazywany z subkonta netKombo na rachunek netKonto.
    Odsetki od wkładu oszczędnościowego przekazywane są na rachunek netKonto w
    ostatnim dniu okresu deponowania lub następnego dnia roboczego po dniu
    całkowitej wypłaty wkładu oszczędnościowego"

  • 12. Data: 2003-01-28 12:00:36
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:436f.00000127.3e36647c@newsgate.onet.pl, Użytkownik
    <k...@w...pl>:

    > przekazywane są na rachunek netKonto w ostatnim dniu okresu
    > deponowania lub następnego dnia roboczego po dniu całkowitej wypłaty
    > wkładu oszczędnościowego"

    no wlasnie, Glenn, kluczowym slowem jest "calkowitej" - prawdopodobnie
    zrywalas wklad w czesci tylko; za "wklad" liczy sie cala porcja,
    wielokrotnosc 1kPLN, ktora danego dnia powedrowala na netKombo; np. 5kPLN, a
    potem uszczkniesz z tego 3kPLN, to odsetek zadnych nie dostaniesz jeszcze -
    moze to byl ten efekt czekania

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-01-28 12:04:22
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Robert wrote:

> [...]
    > 5kPLN, a potem uszczkniesz z tego 3kPLN, to odsetek zadnych nie
    > dostaniesz jeszcze - moze to byl ten efekt czekania

    Wszystko się zgadza, masz rację. Po prostu dawno nie "używałam" Lg.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2003-01-28 13:21:07
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał:

    > Na netKombo bezpośrednio? NIE na netKonto?

    Na netkombo bezposrednio!

    > I masz teraz saldo na netKombo z koncowka 30 groszy?

    mam. Jezeli Ci straszliwie zalezy, to moge podrzucic screena.

    Pzdr,

    Michal

  • 15. Data: 2003-01-28 13:47:16
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b160bd$bm8$1@kujawiak.man.lodz.pl, Michal Zapalowski
    <n...@m...com>:

    > Na netkombo bezposrednio!

    > mam. Jezeli Ci straszliwie zalezy, to moge podrzucic screena.

    alez nie :) wierzę przecież, tylko chciałem się upewnić, bo niedawno
    opisywano tu, że nie jest to możliwe - byc moze przy okazji NRB jednak cos
    sie zmienilo.

    Tylko teraz ciekawe, czy uda Ci sie kiedys te 30 groszy wyplacic, skoro z
    netKombo automat ściąga w porcjach po 500zł?

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-01-29 10:22:20
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał
    > Tylko teraz ciekawe, czy uda Ci sie kiedys te 30 groszy wyplacic, skoro z
    > netKombo automat ściąga w porcjach po 500zł?

    Wlasnie dlatego przelalem tylko 0.30 - ewentualne odzalowanie tej kwoty nie
    zajmie mi zbyt wiele czasu. Zreszta, zawsze moge zamknac rachunek i wtedy
    chyba mi oddadza. :)

    Pzdr,

    Michal

  • 17. Data: 2003-01-29 14:13:11
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Zapalowski" <n...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    nie
    > zajmie mi zbyt wiele czasu. Zreszta, zawsze moge zamknac rachunek i wtedy

    Jesli zdolaja zamknac Tobie rachunek, bo te 30 groszy moze to im
    uniemozliwic jesli informatycy nie przewidzieli "recznego" przelewania z
    netkombo :)) Chyba konto bedziesz miał całe zycie przez te "glupie" 30
    groszy ;)))

    Waldek