  • Data: 2002-03-02 14:31:58
    Temat: Re: LG lezy ?
    Od: "Krab" <k...@h...pl____> szukaj wiadomości tego autora

    > I już sam nie wiem, czy zdefiniowałem to zlecenie stałe czy nie?

    zlecenie stale w lg - to lekka przesada :_( oni to chyba robia recznie -
    paranoja
    musisz napisac maila - to ci odpowiedza, usuniecie i zmiana takiego
    zlecenia - to tez via mail.

    swoja droga -
    Do zlecen stalych mbank tez sie nie nadaje (blad z data, data realizacji
    potrafi sie zmieniac z miesiaca na miesiac), a w innych raczej chodzi ok.
    Dlatego ja robie xx przelewow z data przyszla, przynajmniej mam nad nimi
    pelna kontrole.