    From: "valet" <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LG - Nordea ... nadeszła
    Date: Sun, 8 Jun 2003 17:31:43 +0200

    > A co z wyplatami z bankomatow BZ WBK i Euronet?
    >
    > Czy jest cos napisane, czy po staremu bankomaty LG (nordea) + 2 wyplaty w
    > miesiacu w Euronet?

    Starałem się napisać tylko o zmianach, a w kwestii bankomatów Euronetu
    takowych nie przewidziano, czyli 2 pierwsze wypłaty w miesiącu - tak jak do
    tej pory - bez prowizji, kolejne - 3,90 PLN
    Wypłaty z bankomatów własnych, czyli LG i Nordea - bezprowizyjnie
    O bezprowizyjnych bankomatach BZWBK dla obecnych klientów LG nie wspominają,
    więc póki co to zaszczyt dla obecnych klientów Nordea. Swoja drogą sądziłem,
    że zunifikują ofertę w tej kwestii, ale może tak się stanie i bankomaty
    BZWBK będą płatne ;)

    > A myslalem, ze po fuzji LG&Nordea beda bezplatne przelewy i wyplaty z BZ
    WBK i
    > Euronet.

    O bezpłatnych przelewach to raczej możemy zapomnieć. Trend wskazuje
    wprowadzenie opłaty za przelewy predefiniowane via Bankofon z 0 PLN do 0,60
    PLN, czyli dokładnie tyle co obecnie w Nordea przez kanał internetowy.

    > Ciekawe co zrobia z klientami, co maja konto w LG i Nordea ? Polacza? I co
    > limitami na kartach charge bedzie i kredytem odnawialnym. Cos ciemno
    widze, aby
    > zsumowali i dali do 1 konta.

    Taaak, zapewne taki klient będzie mógł sobie wybrać rachunek który sobie
    zostawi, a produkty kredytowe ? Cóż pewnie będą to rozpatrywać indywidualnie
    na wniosek klienta, na proste połączenie limitów nie liczyłbym zbytnio.

    Pozdrawiam
    Piotrek