eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLG Habitat - czy to jest normalne w kredytach hipotecznych? › Re: LG Habitat - czy to jest normalne w kredytach hipotecznych?
    From: nosty <n...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LG Habitat - czy to jest normalne w kredytach hipotecznych?
    Date: Sun, 16 Mar 2003 17:47:20 +0100

    Przeczytalem watek o ktorym piszesz i sie zasepilem....
    Ale jest chyba wyjscie rezerwowe. LG praktycznie umzliwia mi
    wczesniejsza splate kredytu bez dodatkowych oplat i warunkow (tzn jest
    jeden warunek: w ciagu 2 lat nie moge splacic wiecej niz polowy
    kredytu - jesli to zrobie to musze zaplacic 0,5 albo 1% marzy od
    nadplaty o ile pamietam...) Pozniej moge splacic caly kredyt po prostu
    przynoszac pieniadze do kasy.
    Wiec jesli w pewnym momencie bank podniesie znacznie "stope bazowa" to
    moge wziac kredyt w innym banku na natychmiastowa splate tego kredytu
    (sa takie oferty) i juz.

    To chyba najlepsze rozwiazane poza szukaniem innego banku i wozeniem
    sie z tym kredytem nastepne pare tygodni..., co?

    --
    nosty