eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLG Habitat - czy to jest normalne w kredytach hipotecznych? › Re: LG Habitat - czy to jest normalne w kredytach hipotecznych?
    From: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LG Habitat - czy to jest normalne w kredytach hipotecznych?
    Date: Sun, 16 Mar 2003 14:33:35 +0100
    Sender: R...@p...onet.pl@www.wil.waw.pl

    news:2bfd.00000047.3e7471b8@newsgate.onet.pl...
    > 1. Oprocentowanie Twojego kredytu NIE JEST oparte o stawki rynku
    > międzybankowego (w tym wypadku np. LIBOR 3M dla CHF.) Ja bym tak
    > oprocentowanego kredytu nie brał (patrz wątek "Wystrzegać się jak ognia i
    > zarazy"). Są jednak na tym forum ludzie, którzy uważają, że nie mam racji.

    Tyle, że rzadko który bank gwarantuje ścisły związek między Wiborem/Liborem
    a oprocentowaniem kredytu.
    Więc jeśli już przeszedł przez procedurę przyznawania, to pewnie nie będzie
    szukał innego banku. Zapisy w umowie wyglądają na standardowe, więc
    pozostaje liczyć, że zarząd banku będzie litościwy :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik