eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLG Habitat - czy to jest normalne w kredytach hipotecznych? › Re: LG Habitat - czy to jest normalne w kredytach hipotecznych?
    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LG Habitat - czy to jest normalne w kredytach hipotecznych?
    Date: 16 Mar 2003 13:44:41 +0100

    > Planuje podpisanie umowy kredytu hipotecznego (zakup mieszkania na
    > rynku wtornym) w powyzszym banku a ze robie to pierwszy raz w zyciu
    > niepokoi mnie kilka punktow umowy i chcialem zapytac ludzi z
    > doswiadczeniem w temacie czy to normalne praktyki w innych bankach:
    > (Aha kredyt biore w CHF z ratami rownymi na 20 lat)
    >
    > 1) "Kredyt oprocentowany jest wg zmiennej stopy procentowej. _W dniu
    > zawarcia_ umowy kredytowej oprocentowanie wynosi 4,5% w stosunku
    > rocznym a stopa bazowa 0,80% w stosunku rocznym". Ale dalej stoi ze
> [...]

    1. Oprocentowanie Twojego kredytu NIE JEST oparte o stawki rynku
    międzybankowego (w tym wypadku np. LIBOR 3M dla CHF.) Ja bym tak
    oprocentowanego kredytu nie brał (patrz wątek "Wystrzegać się jak ognia i
    zarazy"). Są jednak na tym forum ludzie, którzy uważają, że nie mam racji.
    2. Typowy.
    3. Przed nabyciem jest to oczywiste żądanie; później niczym nie uzasadnione.
    4. Nie typowe ale nie dziwię się.
    5. Raczej typowy
    6. Bardzo nieprecyzyjny.