  • 1. Data: 2008-10-29 21:07:56
    Temat: Kwota minimalna transakcji karcianej - opinia przedstawiciela VISA Europe
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Nawiazujac do pojawiajacych sie watkow dotyczacych ograniczania platnosci
    karta ponizej pewnego limitu, chcialbym sznowne grono poinformowac, ze w
    dniu dzisiejszym (29 pazdziernika) wypowiedziala sie na ten temat Malgorzata
    O'Shaughnessy. Powiedziala, ze takie praktyki sa niedozwolone i zabronione
    regulaminami VISA, wszyscy partnerzy musza je zaakceptowac i ich
    przestrzegac. Zapis rozmowy powinien byc lada chwila dostepny pod ponizszym
    linkiem.
    http://www.polskieradio.pl/trojka/aktualnosci/?id=72
    640
    Partnerami na pewno sa wydawcy i aklajerzy, akceptanci nie maja umow
    podpisanych bezposrednio z VISA, wiec ich zapisy dotyczylyby gdybye znalazly
    sie w umowach/regulaminach obowiazujacych miedzy aklajerem a akceptantem.
    Czy tak jest, tego nie wiem, ale jesli akceptant ignoruje zgloszenia
    klientow o takich praktykach to mozna na niego doniesc do VISA'y :).

    Dla ciekawskich jeszcze jeden link, do strony przygotowanej wspolnie z ZBP
    http://www.kartybeztajemnic.pl/

    MK

  • 2. Data: 2008-10-29 21:17:46
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:geajbc$egc$1@news.wp.pl...
> [...]
    > VISA'y :).
    >
    > Dla ciekawskich jeszcze jeden link, do strony przygotowanej wspolnie z ZBP

    no i co z tego... Zaraz w sklepiku nie bedzie mozna płacić kartą wogóle....

  • 3. Data: 2008-10-29 21:27:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

    > no i co z tego... Zaraz w sklepiku nie bedzie mozna płacić kartą
    > wogóle....

    Albo bedzie mozna placic kazda kwote :). Ja tam bym sie nie obawial o to.

    MK

  • 4. Data: 2008-10-29 22:33:30
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    MK wrote:
> [...]
    > praktyki sa niedozwolone i zabronione regulaminami VISA, wszyscy
    > partnerzy musza je zaakceptowac i ich przestrzegac.

    Co z tego że są niedozwolone? To jak z wojaka Szwejka: nie wolno, ale można.
    Widziałem ostatnio takie informacje w Carrefourze.
    I co: Visa nie będzie obsługiwać Carrefoura? Bądźmy poważni.

  • 5. Data: 2008-10-29 23:18:19
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:geakfk$f62$1@news.wp.pl...
    > "george" <g...@v...pl> wrote in message

    > Albo bedzie mozna placic kazda kwote :). Ja tam bym sie nie obawial o to.

    w bajki wierzysz ?

  • 6. Data: 2008-10-30 10:08:47
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Bogdan B. wrote:

    > Co z tego że są niedozwolone? To jak z wojaka Szwejka: nie wolno, ale
    > można. Widziałem ostatnio takie informacje w Carrefourze.
    > I co: Visa nie będzie obsługiwać Carrefoura? Bądźmy poważni.

    Może dowali jakąś karę umowną? Przecież Carrefour nie przestanie obsługiwać
    VISY, bądźmy poważni :).

    p. m.

  • 7. Data: 2008-11-03 00:00:45
    Od: " 666" <u...@w...eu>