  • 1. Data: 2003-05-07 13:41:53
    Temat: Kurs dolara.
    Od: "Konrad M." <b...@p...gazeta.pl>

    Pod koniec czerwca kuzynka przywiezie mi ze stanów dość drogi aparat
    cyfrowy.Pewnie będę musiał jej zapłacić za niego w USD.
    Czy można przewidzieć jak zachowa się kurs dolara do końca czerwca ?
    Czy powinienem już teraz gdy kurs jest dość niski kupić dolary ?

    Proszę o rade.

  • 2. Data: 2003-05-07 14:15:32
    Temat: Re: Kurs dolara.
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Konrad M." <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy można przewidzieć jak zachowa się kurs dolara do końca czerwca ?
    > Czy powinienem już teraz gdy kurs jest dość niski

    nie można przewidzieć
    zauważ, że kurs w ostatnich 360 dniach wahał się zaledwie o 13%

    moim zdaniem po referendum, jeśli powiemy tak, kurs złotówki pewnie umocni
    się na kilka dni - może wtedy kup

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-05-07 14:48:21
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik plusz napisał:

    > nie można przewidzieć
    > zauważ, że kurs w ostatnich 360 dniach wahał się zaledwie o 13%
    >
    > moim zdaniem po referendum, jeśli powiemy tak, kurs złotówki pewnie umocni
    > się na kilka dni - może wtedy kup

    A jesli referendum przerzniemy, wtedy zlotowke szlag trafi - moze kup
    teraz ;-))))

    Bartol

  • 4. Data: 2003-05-07 15:13:18
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Wed, 7 May 2003 15:41:53 +0200 "Konrad M." <b...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    > Pod koniec czerwca kuzynka przywiezie mi ze stanów do?? drogi aparat
    > cyfrowy.Pewnie b?d? musia? jej zap?aci? za niego w USD.
    > Czy mo?na przewidzie? jak zachowa si? kurs dolara do ko?ca czerwca ?
    > Czy powinienem ju? teraz gdy kurs jest do?? niski kupi? dolary ?
    >
    > Prosz? o rade.

    Z calym szacunkiem, ale jaki to jest drogi aparat?
    Przy sprzecie za 5kUSD zmiana kursu o 10gr daje roznice 500zl. Przy
    takiej kwocie to moze warto sie bujac...

  • 5. Data: 2003-05-07 15:26:44
    Od: "Konrad M." <b...@p...gazeta.pl>

    850 do 900 USD

  • 6. Data: 2003-05-07 16:38:17
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Wed, 7 May 2003 17:26:44 +0200 "Konrad M." <b...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    > 850 do 900 USD

    Czyli ~3500zl. Ile sie moze bujnac kurs? Razem +-100zl?
    Kupujac teraz zapewnisz sobie tylko pewnosc tego, ile bedzie Cie
    kosztowal, nic wiecej.

    Szymon

  • 7. Data: 2003-05-07 19:24:56
    Od: "Zbigniew Nowacki" <z...@W...o2.pl>

    Uzytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    wrote:

    >Czyli ~3500zl. Ile sie moze bujnac kurs? Razem +-100zl?
    >Kupujac teraz zapewnisz sobie tylko pewnosc tego, ile bedzie Cie
    >kosztowal, nic wiecej.

    Nie wiecej - i nie mniej. Jesli ten kurs CI pasuje, kupuj, nie - ryzykuj na
    wlasna reke i nie szukaj wrózek na grupach.

  • 8. Data: 2003-05-07 20:31:35
    Od: j...@p...onet.pl

    > 850 do 900 USD

    Stary, daj spokoj, nie zawracaj glowy. Jesli stac cie na taki drogi sprzet, to
    jakie ma znaczenie ze za m-c dolar bedzie kosztowal 3,8 lub 3,7?