  • 11. Data: 2003-08-19 16:43:01
    Temat: Odp: Kupowaliscie obligacje?
    Od: "Falka" <f...@g...pl>

    Użytkownik ATZ_Rzeszow <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bhtbk2$ffs$...@n...news.tpi.pl...

    > A jak sie to robi? :) Idzie sie i mowi ze sie kupowalo przez internet?
    >
    > GP

    Dokładnie tak się to robi :-)
    Trochę to trwało, bo chyba byłam pierwszą osobą w tym oddziale proszącą o
    coś takiego.
    W końcu się udało, ale przy okazji namotali mi na koncie netowym.....jakieś
    anulowania i duplikaty teraz mam.
    Pozdrawiam
    Ela

  • 12. Data: 2003-08-20 19:11:21
    Temat: Re: Kupowaliscie obligacje?
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl>

    Możesz póść do dowolonego oddziału PKO BP obsługującego obligacje łącznie z
    POK BDM PKO BP jest ich 785 w Polsce. Trzeba mieć ze sobą dowód osobisty i
    wydrukują potwierdzenie zakupu obligacji (maksymalnie po 5-ciu dniach od
    dokonania zakupu)

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 13. Data: 2003-08-23 12:29:50
    Od: "Artur Bartczak" <a...@N...gazeta.pl>

    > http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF->8&frame=right&th=
    pl#link1
    > http://tinyurl.com/kht1
    > I który ładniejszy?? :-)

    Polecam polski odpowiednik powyzszych: http://glinki.com/

    Artur

  • 14. Data: 2003-08-23 16:39:54
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    Potwierdzenie powinni przysłać po paru dniach pocztą. A właśnie czy kasa na
    obligacjach PKO liczy się do salda które trzeba utrzymywać aby nie płacić 4,99
    za prowadzenie konta. Ostatnio w Inteligo zmienili TOiP 0 - 50 zł też chyba
    niema opłat za prowadzenie czy ktoś wie czy tak jest napewno czy się w TOIP
    pomylili

  • 15. Data: 2003-08-23 21:52:34
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "marcib" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    chyba
    > niema opłat za prowadzenie czy ktoś wie czy tak jest napewno czy się w

    Spójrz uważnie. Od 50, owszem. Ale tysięcy... :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

  • 16. Data: 2003-08-25 11:02:20
    Od: "Tomek" <a...@a...pl>

    Ja sam nie kupowalem obligacji, ale bylem z bratem kiedy on kupil. Musze
    przyznac ze bylem w szoku, zarejestrowal sie przez internet, podal dane,
    numer konta bankowego, w systemi zapisal ile chce obligacji. ...zalatwione.
    Potem mi mowil, ze odebral potwierdzenie transakcji w oddziale PKO.
    a kupil obligaje, bo mu sie nei chcialo bawic w lokaty i pilnowac
    wszystkiego....