  • 1. Data: 2002-07-16 11:43:09
    Temat: Kuny czy Euro?
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie, co lepiej kupic do Chorwacji? Kuny czy Euro?
    I czy lepiej gotowke wymienic u nas czy np. w Chorwacji?

    Pozdrowienia,
    Sebastian Gorecki.

  • 2. Data: 2002-07-16 12:27:52
    Temat: Re: Kuny czy Euro?
    Od: "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mam pytanie, co lepiej kupic do Chorwacji? Kuny czy Euro?
    > I czy lepiej gotowke wymienic u nas czy np. w Chorwacji?
    Trochę NTG, ale odpowiem. Jeśli chcesz kupić kuny w Polsce to życzę
    szczęścia. W Krakowie w żadnym kantorze nie dostaniesz. Lepiej weź Euro (tym
    nawet na autostradach tam zapłacisz) i dokup kun na miejscu w bankomacie.

  • 3. Data: 2002-07-16 12:57:51
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    (tym
    > nawet na autostradach tam zapłacisz) i dokup kun na miejscu w bankomacie.

    Faktycznie troche NTG, wiec sory, ale widzialem tego typu pytania tutaj.
    Nigdzie po drodze nie bede musial placic Euro.
    Zatem moze lepiej wziac PLN i wymienic w Chorwacji na kuny?

    Pozdrowienia,
    Sebastian Gorecki.

  • 4. Data: 2002-07-16 13:53:08
    Od: "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl>

    > (tym
    >
    > Faktycznie troche NTG, wiec sory, ale widzialem tego typu pytania tutaj.
    > Nigdzie po drodze nie bede musial placic Euro.
    > Zatem moze lepiej wziac PLN i wymienic w Chorwacji na kuny?
    Wątpie czy znajdziesz chętnych do ich zakupu w Chorwacji. Weź Euro i kartę!

  • 5. Data: 2002-07-16 14:50:48
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Wątpie czy znajdziesz chętnych do ich zakupu w Chorwacji. Weź Euro i
    kartę!

    Ok, dzieki za pomoc.

    Pozdrowienia,
    Sebastian Gorecki.

  • 6. Data: 2002-07-16 15:35:47
    Od: "Wojtek.W" <w...@i...pl>

    Jeszcze dobra waluta na wymiane sa dolce. Prawie we wszystkick kantorach
    akceptowane

  • 7. Data: 2002-07-17 07:00:06
    Od: "Pawel" <p...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Euro
    > bankomacie.

    > Wątpie czy znajdziesz chętnych do ich zakupu w Chorwacji. Weź Euro i

    Nie jest tak zle. Zlotowka jest wymienialna w Chorwacji (sam sie zdziwilem)
    w kazdym banku. Ale chyba euro i karta to najlepsze rozwiazanie. Acha,
    jezeli bedziesz placil za autostrade to lepiej kupic kuny w kantorze za
    granica, bo placenie w euro na bramkach jest nieco nieoplacalne. Wprawdzie
    nie sa to duze kwoty, ale zawsze.

    Pawel

  • 8. Data: 2002-07-17 07:36:59
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    > Wątpie czy znajdziesz chętnych do ich zakupu w Chorwacji. Weź Euro i
    kartę!

    O dziwo PLN są w Chorwacji wymienialne na Kuny ... W kantorach - bez
    problemów ...

  • 9. Data: 2002-07-17 07:59:32
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pll>

    > O dziwo PLN są w Chorwacji wymienialne na Kuny ... W kantorach - bez
    > problemów ...

    Czemu to takie dziwne?? Chyba nie znacie zasady dzialania kantorow...
    Od tego sa aby skupowac wymienialne waluty.

    pozdr
    alexx

  • 10. Data: 2002-07-17 09:32:05
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    Użytkownik "Alexx" <h...@p...onet.pll> napisał w wiadomości

    > Czemu to takie dziwne?? Chyba nie znacie zasady dzialania kantorow...
    > Od tego sa aby skupowac wymienialne waluty.

    Powiedzmy że byłam zaskoczona mile - bo rok temu nie było PLN w kantorach
    .... A to, że dostosowuja się do klienta - to bardzo miło z ich strony. A
    to dalej idąc tropem "nie dziwienia się" - dlaczego w polskich kantorach nie
    ma kun ?? Choś niewątpliwie byłby na nie taki sam popyt jak w Chorwacji na
    kupno kun za PLN ???