  • 1. Data: 2003-04-21 14:41:53
    Temat: Ktory z bankow ...
    Od: : TwojeStudio : <n...@s...com>

    witam. mam pytanie (byc moze ktos bedzie sie orientowal) w szerokiej
    ofercie bankow. Ktory z nich oferuje:

    1. Bezplatne prowadzenie rachunku
    2. Brak prowizji od wyplat bankomatowych
    3. Brak prowizji od wplaty w kasie banku
    4. Karty Internetowe (do platnosci via net)
    5. Karty VISA lub AmericanExpress
    6. Debet w rachunku (w niedlugim okresie prowadzenia rachunku)

    dziekuje serdecznie.

    pozdrawiam,
    Radoslaw

    --
    : "TWORZAC REALIZUJEMY CELE" [ TwojeStudio RW. - AD`2002 ]
    : ****************************************************

  • 2. Data: 2003-04-21 14:49:56
    Temat: Re: Ktory z bankow ...
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik ": TwojeStudio :"

> [...]
    > 4. Karty Internetowe (do platnosci via net)
    > 5. Karty VISA lub AmericanExpress
    > 6. Debet w rachunku (w niedlugim okresie prowadzenia rachunku)

    AFAIK takiego banku nie ma. Pomyśl z których punktów jesteś skłonny
    zrezygnować?

    pozdrowienia,
    Bogdan B.

  • 3. Data: 2003-04-21 15:17:13
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    ": TwojeStudio :" <n...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > 4. Karty Internetowe (do platnosci via net)
    > 5. Karty VISA lub AmericanExpress
    > 6. Debet w rachunku (w niedlugim okresie prowadzenia rachunku)

    Żaden! (ZTCW w Polsce)

    1,2,4,5,6 - np.: mBank
    1,2,3,5,6 - np.: Lukas Bank

    RJCz

  • 4. Data: 2003-04-21 17:41:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ": TwojeStudio :" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    >
    > Żaden! (ZTCW w Polsce)
    >
    > 1,2,4,5,6 - np.: mBank
    > 1,2,3,5,6 - np.: Lukas Bank

    1,2,3,4,5 - np. Inteligo w polaczeniu z KK PKO BP (VC lub MC)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2003-04-21 18:51:43
    Od: : TwojeStudio : <n...@s...com>

    Użytkownik : TwojeStudio : napisał:

    [...]

    dziekuje.

    Radoslaw

    --
    : "TWORZAC REALIZUJEMY CELE" [ TwojeStudio RW. - AD`2002 ]
    : ****************************************************
    **************
    : e-mail: studio(at)post.pl : GG: 328 28 00 ICQ: 328 127 348

  • 6. Data: 2003-04-21 19:13:05
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > 1,2,3,5,6 - np.: Lukas Bank

    Nie!
    Lukas tak jak mBank 1,2,4,5,6

    Nie ma 3 bo prowizja za wyplate dowolnej kwoty w oddziale
    (nawet grubo przekraczajacej limit karty) to 2 lub 5 zl.
    Natomiast kredytowa VC nadaje sie do transakcj iw necie
    (chyba, ze musi byc oddzielna e-karta tylko do tego).

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2003-04-21 19:52:25
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Nie ma 3 bo prowizja za wyplate dowolnej kwoty w oddziale

    Ekhm.... na początku wątku pytanie było o darmowe WPŁATY

    > Natomiast kredytowa VC nadaje sie do transakcj iw necie

    Rzeczywiście - nadaje się... ale to chyba nie to samo co karta virtualna do
    płatności w Internecie
    Przy takim założeniu, że Visa Classic do płacenia w Internecie - to Lukas
    wygrywa konqrs ;-)

    RJCz

  • 8. Data: 2003-04-22 06:27:59
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > 4. Karty Internetowe (do platnosci via net)
    > 5. Karty VISA lub AmericanExpress
    > 6. Debet w rachunku (w niedlugim okresie prowadzenia rachunku)

    Jak możesz zablokować sobie 15k PLN, to Citibank - konto CitiOne.
    MaciejK

  • 9. Data: 2003-04-22 08:31:09
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 21 Apr 2003 16:41:53 +0200, : TwojeStudio : <n...@s...com>
    wrote:

> [...]
    >4. Karty Internetowe (do platnosci via net)
    >5. Karty VISA lub AmericanExpress
    >6. Debet w rachunku (w niedlugim okresie prowadzenia rachunku)

    mBank - jeśli ktoś ma blisko do Pasażu Łódzkiego :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2003-04-22 11:46:38
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Ekhm.... na początku wątku pytanie było o darmowe WPŁATY

    Kurcze, racja :-))) Ech, te swieta ;-)

> [...]
    > płatności w Internecie
    > Przy takim założeniu, że Visa Classic do płacenia w Internecie - to Lukas

    Przy zalozeniu, ze autro watku spelnia kryteria na przyznanie kredytowki :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl