  • 1. Data: 2004-10-20 19:31:02
    Temat: Ktory polski bank jest najpewniejszy?
    Od: "Tom Miskiewicz" <m...@y...com>

    Witam!

    W ktorym banku w Polsce moja babcia ma sobie zalozyc konto, bo
    panikuje, ze banki w Polsce plajtuja i ludzie traca oszczednosci?

    Z gory dziekuje za rade!

    Tom

  • 2. Data: 2004-10-20 19:43:10
    Temat: Re: Ktory polski bank jest najpewniejszy?
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:cl6ee5$4oi$1@news.gatel.net grupowicz Tom Miskiewicz
    napisał:

    > W ktorym banku w Polsce moja babcia ma sobie zalozyc konto, bo
    > panikuje, ze banki w Polsce plajtuja i ludzie traca oszczednosci?

    Ożesz ty, niech cię kule biją :-)

    --
    S pozdravem,
    August

  • 3. Data: 2004-10-20 19:48:53
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > W ktorym banku w Polsce moja babcia ma sobie zalozyc konto, bo
    > panikuje, ze banki w Polsce plajtuja i ludzie traca oszczednosci?

    Panstwowy - a takim ludzie w slusznym wieku najbardziej wierza - to juz
    chyba tylko BGZ i ewentualnie Pocztowy zostal ;)

    Pozdrowienia dla Babci...

    Lelek

  • 4. Data: 2004-10-20 19:53:41
    Od: "Tom Miskiewicz" <m...@y...com>

    > Panstwowy - a takim ludzie w slusznym wieku najbardziej wierza - to juz
    > chyba tylko BGZ i ewentualnie Pocztowy zostal ;)

    Czy PKO to panstwowy? Babcia mi cos mowila, ze PKO padaczke zalicza.

    > Pozdrowienia dla Babci...
    Dziekuje podrowienia i rzeczowa odpowiedz

  • 5. Data: 2004-10-20 19:55:31
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "August" <@www.augustowski.org> napisał w wiadomości
    > W artykule news:cl6ee5$4oi$1@news.gatel.net grupowicz Tom Miskiewicz

    > Ożesz ty, niech cię kule biją :-)

    he he - to zalezy od rodzaju babci, nie wiemy przeca czy babcia ma tam tylko
    na biezace wydatki czy z dwie tony zlota w skrytce na malutki kluczyk
    mysle, ze dla babci dobry byl do niedawna pkobepeeee, no ale kurna
    sprzedany, czesto babcie jednak kombinuja ze bp znaczy bank panstwowy - wiec
    wiadomo :-) super pewnosc i zaufanie
    ja tam kurna do niczego pseudo panstwowego nie mam zaufania (zwlaszcza jesli
    to polsko mafijny twor z udzialem rosyjskim) - no ale babcią nie jestem więc
    siem nie znam

    ps i zupelnie serio
    to prawda jest (moim zdaniem), ze im emeryt biedniejszy tym w gorszym i
    droższym banku ma konto

  • 6. Data: 2004-10-20 19:56:46
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Lelek <l...@g...pl> wrote:
    > Panstwowy - a takim ludzie w slusznym wieku najbardziej wierza - to
    > juz chyba tylko BGZ i ewentualnie Pocztowy zostal ;)

    eeee?
    Panstwowy to jest BGK.
    Reszta to SA z jakims tam udzialem panstwa ;)
    Jednak najlepiej niech idzie do PKO BP :) Ten bank nie upadnie, a w
    kolejkach babcia poczucie sie o 40 lat mlodsza :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 7. Data: 2004-10-20 20:00:02
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-20 21:31, kiedy Tom Miskiewicz
    napisał(a) co następuje:
    > Witam!
    >
    > W ktorym banku w Polsce moja babcia ma sobie zalozyc konto, bo
    > panikuje, ze banki w Polsce plajtuja i ludzie traca oszczednosci

    A które to banki splajtowały ostatnio, bo coś mi chyba umknęło...

    Jak babcia lubi dawne czasy to PKO BP, albo Pocztowy. A jak lubi (ale
    tak naprawdę) kolejki to PeKaO SA...

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 8. Data: 2004-10-20 20:05:57
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-20 21:53, kiedy Tom Miskiewicz
    napisał(a) co następuje:

    > Czy PKO to panstwowy? Babcia mi cos mowila, ze PKO padaczke zalicza.

    A ty wszystkie informacje o świecie pobierasz od babci, czy tylko o Polsce?

  • 9. Data: 2004-10-20 20:43:01
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 Oct 2004 21:31:02 +0200,
    osoba podpisana: Tom Miskiewicz <m...@y...com>
    napisała:
    > Witam!
    >
    > W ktorym banku w Polsce moja babcia ma sobie zalozyc konto, bo
    > panikuje, ze banki w Polsce plajtuja i ludzie traca oszczednosci?
    W mBanku.
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping

  • 10. Data: 2004-10-20 20:52:15
    Od: "Tom Miskiewicz" <m...@y...com>

    > A ty wszystkie informacje o świecie pobierasz od babci, czy tylko o
    Polsce?
    oczywiscie, ze wszystkie.