  • Data: 2023-06-29 09:11:35
    Temat: Re: Która karta do wyplat euro w Czarnogórze?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 28 czerwca 2023 o 23:49:03 UTC+2 Waldek napisał(a):
> [...]
    wszelki wypadek przydały (czyli raczej odpadają

    rosyjska), czy będzie bankomat zbliżeniowy i czy zadziała z kartą HCE
    > A w żubrze ? Mozna miec konto w zlotówkach i euro
    > karta sie sama przełącza
    > wypłaty z bankomatów za granica za free o ile pamiętam
    > braknie ojro to pociagnie ze zlotowkowego

    Może i tak, nie mam to nie polecam.
    Z tych co mam wypisuję tylko te całkowicie darmowe, bo i inne do samego warunku
    wypłat by pasowały.
    Ale ąćkiemu i tak się zwykle nie dogodzi, a tym razem wyjątkowo głupie warunki
    brzegowe wymyślił ;>