  • 1. Data: 2004-11-23 09:41:57
    Temat: Ktoś zna tańszy kredyt w CHF mieszkaniowy niż 2,95%?
    Od: "Wojciech Pałasz" <w...@p...onet.pl>

    Pytanie jak w temacie. Udział własny ok. 25%. Dochody moje i żony ok. 4000
    netto. Okres spłaty 15 lat. Pytam, bo jakoś nie wierzę, że nie ma na rynku
    nic tańszego. Z góry dziękuję za pomoc.

    Ps. Ludzie w temacie wiedzą, że chodzi mi o mBank :)

    Laszpa, Gdańsk

  • 2. Data: 2004-11-23 11:45:45
    Temat: Re: Kto? zna tańszy kredyt w CHF mieszkaniowy niż 2,95%?
    Od: "Wojciech Pałasz" <w...@p...onet.pl>

    Chyba nikt nie zna... :(

    Laszpa, Gdańsk

  • 3. Data: 2004-11-23 14:25:27
    Od: "Krzysztof Roznowski" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Pałasz" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rynku nic tańszego. Z góry dziękuję za pomoc.
    >
    > Ps. Ludzie w temacie wiedzą, że chodzi mi o mBank :)

    Warto by jeszcze wiedzieć, o jakiej wielkości inwestycji mówimy

    Pozdrawiam

    KrzysiekRR

  • 4. Data: 2004-11-23 14:29:27
    Od: "KrzysiekRR" <t...@g...pl>

> [...]
    > rynku nic tańszego. Z góry dziękuję za pomoc.
    >
    > Ps. Ludzie w temacie wiedzą, że chodzi mi o mBank :)

    Przydatna była by jeszcze informacja, jaka jest planowana wartość inwestycji
    i jaki cel kredytu. Od tego w wielu bankach zależy marża.

    Pozdrawiam

    KrzysiekRR

  • 5. Data: 2004-11-23 14:56:18
    Od: "Wojciech Pałasz" <w...@p...onet.pl>

    Udział własny ok. 25%. Dochody moje i żony ok. 4000 netto. Okres spłaty 15
    lat. Kwota kredytu 100.000 (mieszkanie ok.140.000). Waluta CHF.

    Wojtek Pałasz
    Gdańsk

  • 6. Data: 2004-11-23 15:58:10
    Od: "KrzysiekRR" <t...@g...pl>

    > Udział własny ok. 25%. Dochody moje i żony ok. 4000 netto. Okres spłaty 15
    > lat. Kwota kredytu 100.000 (mieszkanie ok.140.000). Waluta CHF.
    >
    > Wojtek Pałasz
    > Gdańsk

    Proponuję sprawdzić ofertę Banku Millennium. Przy LTV mniejszym niż 70%
    (czyli kredyt około 96000) może się okazać tańsza (2,80 zamiast 2,95) -
    zwłaszcza, że do końca grudnia mają sympatyczną promocję. Prowizja za
    uruchomienie też będzie mniejsza niż w mBanku, nie 2% tylko 1%

    Pozdrawiam

    KrzysiekRR

  • 7. Data: 2004-11-23 16:14:44
    Od: "Wojciech Pałasz" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > zwłaszcza, że do końca grudnia mają sympatyczną promocję. Prowizja za
    > uruchomienie też będzie mniejsza niż w mBanku, nie 2% tylko 1%

    Doradca Expandera przedstawił mi ofertę Millenium z oprocentowaniem 3,05.
    Więc chyba sam sprawdzę :-) Dzięki!

    Wojtek Pałasz
    Gdańsk

  • 8. Data: 2004-11-23 16:23:44
    Od: "Wojciech Pałasz" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > zwłaszcza, że do końca grudnia mają sympatyczną promocję. Prowizja za
    > uruchomienie też będzie mniejsza niż w mBanku, nie 2% tylko 1%

    Doradca Expandera przedstawił mi ofertę Millenium z oprocentowaniem większym
    niż w nBanku 2,95 bo 3,05.

  • 9. Data: 2004-11-23 18:41:45
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Wojciech Pałasz wrote

    > Pytanie jak w temacie. Udział własny ok. 25%. Dochody moje i żony ok. 4000
    > netto. Okres spłaty 15 lat. Pytam, bo jakoś nie wierzę, że nie ma na
    > rynku nic tańszego. Z góry dziękuję za pomoc.

    sprawdz raiffeisen - wg reklamy przy pewnych warunkach mozna tam dostac
    1,95% ale nic wiecej nie wiem

    trainer

  • 10. Data: 2004-11-25 19:40:32
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Wojciech Pałasz wrote:

    > Pytanie jak w temacie. Udział własny ok. 25%. Dochody moje i żony ok. 4000
    > netto. Okres spłaty 15 lat. Pytam, bo jakoś nie wierzę, że nie ma na
    > rynku nic tańszego. Z góry dziękuję za pomoc.

    http://www.fortisbank.com.pl/services/credits/Mortga
    geCreditRatesPL.asp