    Date: Wed, 14 Sep 2011 00:14:52 +0100
    From: pmlb <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kto zarabia na walutach?

    > Człowieku, zamiast cieszyć się i złozyć podziękowanie, że pierwszy
    > raz od miesięcy nie zostałeś *kompletnie* zignorowany i dostałeś
    > aż trzy odpowiedzi (fakt, że adekwatne do poziomu postu), jeszcze
    > kręcisz nosem ?!?

    Czy ty jestes normalny?
    Czy potrafisz zrozumiec co pisze czy za dlugo szukasz w ofertach gdzie
    0.001% wiecej?
    Bylo pytanie a odpowiedz?
    Wystarczy napisac normalnie po Polsku - nie wiem, nie znam sie na
    walutach ale pisac o marsjanach itp...
    Wlasnie tu widac wasz "ekspercka" wiedze na temat bankowsci - zopbacz,
    przegladnij grupe - co masz? Oferty, awarie, zero jakiej kolwiek
    bankowosci, tylko same reklamowki... i obraza jak ktos wam wytknie
    totalny brak wiedzy.
    Sadzisz, ze placze po nocach bo mi nie odpisuja ludzie ktorzy zajmuja
    sie wyszukaniem gdzie pol procenta wiecej lub snuciem teori dlaczego
    byla awaria? Czlowieku! Podejrzewam, ze o bankowisci wiem od was wiecej
    10x. I nic nowego w tym temacie od was sie nie dowiem, pytanie o waluty
    bylo prowokacyjne, by sie zainteresowac jak was okradaja. No ale
    faktycznie nie zapytalem czy w aliorze jest lepszy procent nalokacie niz
    mbanku lub innym tworku bankowym... faktycznie.
    Tylko, ze ta grupa powinna sie nazywac - bankowosc-ploteczki. a nie
    bankowosc.

    > A wracaj skądeś przyszła, potworo jedna, albo w ogóle
    > zgiń-przepadnij...
    >
    > witrak()
    > PS. Możesz nie odpowiadać - następny post z mojej strony nie
    > wcześniej niż za rok...

    Mam sie rozplakac czy jak?
    A po kiego grzyba teraz odpisywales? I co napisales? Co wniosles do
    tematu spekulacji walutami? No jak sadziesz co?
    Wiec lepiej zamilcz i nie bierz udzialu w dyskusji o sprawach o korych
    pojecia nie masz.
    OK?