  • Data: 2011-09-13 17:55:18
    Temat: Re: Kto zarabia na walutach?
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb <b...@d...pl> wrote on 2011-09-12_14:21

    > "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message

    > Rozumiem, ze mam to potraktowac jako totalny brak twojej wiedzy
    > na ten temat?

    Człowieku, zamiast cieszyć się i złozyć podziękowanie, że pierwszy
    raz od miesięcy nie zostałeś *kompletnie* zignorowany i dostałeś
    aż trzy odpowiedzi (fakt, że adekwatne do poziomu postu), jeszcze
    kręcisz nosem ?!?

    A wracaj skądeś przyszła, potworo jedna, albo w ogóle
    zgiń-przepadnij...

    witrak()
    PS. Możesz nie odpowiadać - następny post z mojej strony nie
    wcześniej niż za rok...