    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kto straszy i kto na tym skorzysta
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 19 Apr 2020 11:18:32 GMT

    Witaj Waldek, 19 kwi 2020 w news:r7g1s8$134g$1@gioia.aioe.org
    napisałeś/aś:

    > Teoria manipulacji w praktyce
    > IMO ciekawy artykuł ...
    >
    > https://tinyurl.com/y98gmf4j

    he he, aż się uzewnętrznię. Wchodzę na usenet(i myślę, że potem sprawdzę
    co nowego na pewnej stronie), na tę grupę, otwieram twój post, przechodzę
    do następnego, gdzie okazuje że link który wstawiłeś, to coś do czytania,
    a nie oglądania(duży plus), wracam do twojego posta, otwieram link - i
    jestem na stronie, na którą miałem potem wejść. Było mi to pisane.
    Skróty url budują napięcie he he.