    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kto ma rację: Rostowski czy Balcerowicz ?
    Date: Wed, 9 Mar 2011 19:09:44 +0100

    "root" <r...@v...pl> wrote in message
    news:1bha1hao1054d$.b9a5nbg10ihz.dlg@40tude.net...
> [...]
    wych-funduszy-kapitalowych.htm

> [...]
    > obsunięcia w historii OFE.
    > Przyjmując zatem, że ktoś będzie miał pecha i załapie się z wiekiem
    > emerytalnym na kolejne obsunięcie i tak będzie do przodu w porównaniu z
    > ZUS, który zgodnie z obiecankami płemieła będzie rewaloryzowany ze zmianą
    > PKB czyli na dzisiaj 3-4%.
    >
    > Masz więc do wyboru najgorszy historycznie wynik 9% i 4% płemieła (przy
    > dobrych układach wzrostu PKB). Dla mnie sytuacja jest oczywista i jestem
    > gotów zaryzykować. Skippy - trader specjalizujący się w kontraktach
    > terminowych - nie lubi ryzykować więc włąściwie już nie musi bo te 2,3%

    nie bardzo rozumiem po co wogóle odnosisz sie do wartosci jednostki na
    początku i teraz ?
    Jakie to wogóle ma znaczenie ? Wiesz jak "powstają" jednostki i na jakiej
    zasadzie oblicza sie jej wartość ?

    Podziel aktualny kapitał przez wartosc wszystkich swoich wpłat i wyjdzie
    efektywnosc fundu ...
    Potem rewerse dla stałych wpłat w tym okresie (przyjmijmy stałośc dla
    uproszczenia) i wyjdzie średinoroczna skutecznosc fundu
    .
    Dla mojego CU wyszło 4,51%..

    george