  • Data: 2003-12-16 06:31:01
    Temat: Re: Kto lubi KredytBank:)
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    > message news:brl4v3$gmk$1@news.onet.pl...

    > Ciezko pracuje, ze kredyt wczesnie splacic ;)
    > Maciej

    Rzeczywiście, kredyt chcę spłacić wcześniej. Aktualnie jestem bardzo zajęty na
    Uczelni i dlatego mniej się udzielam na liście. Co do kredytu mieszkaniowego w
    KB, to dalej uważam, że jest on jednym z najbardziej opłacalnych kredytów na
    Rynku. Zaś oprocentowanie to nie WIBOR3M plus co NAJMNIEJ 1,5% marży tylko:
    a) WiBOR3M +1,5% przy wkładzie własnym mniejszyn niż 40% oraz
    b) WiBOR3M+1,0% przy wkładzie własnym większym lub równym 40%.

    Pozdrowienia Tensor1