  • 11. Data: 2003-11-20 13:42:21
    Temat: Re: Kto chce zarobic? (otwieram konto w Inteligo)
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpi4di$e5n$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bpi3r8$gqf$1@topaz.icpnet.pl...

    > Nie o to mi chodziło. Chodziło mi o Twojego poleconego i wyjaśnienie
    > sytuacji z bankiem. :-)

    Aaa :)
    Nie chce mi się. Odpowiedzą, że wyczerpali pulę w promocji i tyle.
    Najwazniejsze, ze polecony jest zadowolony z konta.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-11-20 14:53:31
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "Robert" <u...@o...pl> wrote in message

    > Aaa :)
    > Nie chce mi się. Odpowiedzą, że wyczerpali pulę w promocji i tyle.
    > Najwazniejsze, ze polecony jest zadowolony z konta.

    Ja niedawno reklamowałem podobną sprawę i dostałem dzisiaj
    korektę 30 zł. U mnie sytuacja była taka, że osoba polecona
    dostała nagrodę, a ja nie.
    Tyle że po 2 latach pewnie rzeczywiście można wodą zapić...

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 13. Data: 2003-11-20 14:54:35
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "seb" <a...@a...pl> wrote in message

    > Ja podobnie - poleciłem, zlotówka (i więcej) narosła, nagrody niet, email
    > poczta wewnętrzna wyslany, brak reakcji. Zaraz piszę kolejnego.

    Zadzwoń (niestety trzeba czekać z 10 minut). Po moim zgłoszeniu dostałem
    30 zł.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 14. Data: 2003-11-20 18:34:03
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Robert napisał(a):

    > To nie przesadza, ze naliczyly sie odsetki, jesli wyplat dokonywal zaraz po
    > wplacie.

    To nie tak. Po prostu normalnie korzystał z konta, czyli wpłacał kasę, np.
    po dwóch tygodniach robił gdzieś przelew itd.

    > Ani za jedno ani za drugie - nie doczytales regulaminu promocji.

    A zwróciłeś uwagę o jakim okresie ja piszę? :)

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*