  • 1. Data: 2002-04-21 22:01:44
    Temat: Kserowanie dowodu - piątkowa Wyborcza
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    W piątek w GW pojawiła się krótka notka, że na szkoleniu dla banków min.
    Kulesza poinformowała o tym, że banki nie powinny kserować dowodów.
    To dość powszechna praktyka IMHO, dlatego zastanawiam się czy banki
    zareagują jakoś...

    --
    Pozdrawiam,
    Wanias

  • 2. Data: 2002-04-22 17:33:47
    Temat: Re: Kserowanie dowodu - piątkowa Wyborcza
    Od: c...@i...pl

    On Mon, 22 Apr 2002 00:01:44 +0200, "Wanias" <w...@U...tlen.pl>
    wrote:

> [...]
    >Kulesza poinformowała o tym, że banki nie powinny kserować dowodów.
    >To dość powszechna praktyka IMHO, dlatego zastanawiam się czy banki

    Ale dlaczego nie kserować? Komu to przeszkadza?

  • 3. Data: 2002-04-22 20:07:56
    Od: "Stanisław" <S...@a...waw.pl>

    ukradli mi torbe z dokumentami. nawet nie wiedzialem jaki mam numer dowodu i
    paszportu. dzieki temu, ze w banku byly xerowane dokumenty, moglem sprawe
    zglosic dalej

  • 4. Data: 2002-04-23 17:55:53
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    <c...@i...pl> wrote in message
    > Ale dlaczego nie kserować? Komu to przeszkadza?

    Argumentacja była taka, że bankowi np. niepotrzebne są dane o historii
    miejsc zamieszkania.
    Mają pooglądać i oddać.
    Mnie nie przeszkadza, a i pomóc może.. (vide post niżej).
    Imho problem podobny do sprawdzania dowodu przez sprzedawcę przy zakupie
    kartą - w sumie nieprawnie, ale dla mnie to jest plus dla sklepu.

  • 5. Data: 2002-04-24 00:01:07
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    > Argumentacja była taka, że bankowi np. niepotrzebne są dane o historii
    > miejsc zamieszkania.

    Oj, panu Kulesza lubi zamieszać. Nie spotkałem się z bankiem, który by
    kserował sobie całą książeczkę starego dowodu, nie jestem pewien, czy
    w ogóle kserują adres, ale może. Natomiast nowe dowody nie mają już
    "historii miejsc zamieszkania".

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 6. Data: 2002-05-06 11:03:00
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Stanisław" <S...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    > ukradli mi torbe z dokumentami. nawet nie wiedzialem jaki mam numer dowodu
    > paszportu. dzieki temu, ze w banku byly xerowane dokumenty, moglem sprawe
    > zglosic dalej

    1. Mogles sprawdzic na drukach ZUSowskich (zakladam, ze jestes zgloszony do
    ZUS)

    lub/oraz

    2. U wystawcow tychze dokumentow.

    Karol