    From: "gg" <np osoba@microsoft.com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Krótka historia przenosin karty :) (ING)
    Date: Wed, 3 Aug 2005 07:22:38 +0200

    news:dcomd1$h6p$3@nemesis.news.tpi.pl...

    > A niby czemu? Kasa procentuje na koncie albo w funduszach, a ja moge
    > obracac przez 50 dni nie swoimi pieniedzmi i to zupelnie za darmo.
    > Wyjasnij mi co tutaj jest nieekonomiczne ?

    Następny naiwny. A jaki fundusz daje Ci gwarancje wzrostu które pokryją
    koszty używania KK? Pokaż mi jeszcze bank który daje coś całkiem za darmo.
    Wiesz jak się łapie leszcze? Zarzucasz wędkę, a na haczyk zakładasz jakąś
    przynęte (kukurydza jest dobra - żółta podobna do złota), potem tylko
    czekasz na jakiegoś naiwnego leszcza który popełni błąd.
    Banki "zakładają na haczyk" darmową KK i też czekają na takiego jak Ty
    leszcza.
    Poza tym nie czytasz uważnie. Krab przecież napisał dlaczego
    nieekonomiczne. Jeżeli wydajesz kartą ponad 10000 miesięcznie to może Ci
    się KK zacznie "opłacać".
    Używanie "darmowej" KK to zabawa w ciciubabke z bankiem. Ale prędzej czy
    później bank Cię dorwie i złapie za jaja.

    --
    pozdrawiam
    P.