    From: Waldek <m...@n...dam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Krokodyl sie zepsul ?
    Date: Thu, 02 Jul 2015 08:58:50 +0200

    > Wiewiórki mi nie dały 2 razy po 50. Ale zauważ, że one teraz nikomu już
    > nie dają. ;)

    Wiewiórki juz nie dają ... bo robią po francusku ? ;)
    - aż od tego zzieleniały ;)

    > Gdy Ci nie dają -- nie tracisz, ale gdy zabierają -- tracisz.
    > IMO różnica jest, choć niby na jedno wychodzi.

    Jest - mniej boli ;)

    > Straciłeś co najwyżej czas na ciułanie -- jeśli ciułałeś.
    > Ja nie ciułam. Po prostu łatwiej mi kupić jeden litr mleka
    > (za 1,99 pln) w pobliskim PSS niż od razu karton. I łatwiej
    > nieć, i świeższe (bo to nie UHT), i przy okazji zaokrągla się...

    Nie "ciułam" jakoś specjalnie - większość operacji mam po 11zl
    codziennie jedna (w dni robocze), z czego 4 ląduje w ogonkach
    do tego jeszcze jakieś drobne zakupy ... 20 dni roboczych + 1 tankowanie
    i 500 spoko się robiło - nawet nie sprawdzałem.
    - no ale przez sklerozę zatankowałem Toyotą
    i premia ogonkowa poszła się solić albo pieprzyc - jak kto woli
    ?? - RUTYNA mnie zgubiła - ?? - LOL

    > Ja mam już PIN do karty, jakiś kod, ale nie mam loginu.
    Login masz w umowie - nr. klienta

    > Jest wydrukowany na papierze czy jakoś przysyłają?
    przysylaja telekod - jest potrzebny do wygenerowania hasla
    & aktywacji konta - logowanie to haslo+token

    > Kartę przyślą pocztą?... Jest do mnie jakiś polecony...
    Tak pocztą ale raczej nie poleconym
    - pin sobie sam wygenerujesz/zmienisz w banku

    > Nie korzystałem.

    Jak już krokodyl zje swoje cofki z rachunków
    to możesz ew. do Billa zawozić płatności - Toyotą ? ;)

    Pozdro