  • 1. Data: 2022-08-30 20:10:23
    Temat: Kredyty frankowie, kolejna decyzja UOKi
    Od: Kris <k...@g...com>

    https://zyciebezkredytu.pl/raiffeisen-polbank-przyzn
    al-sie-ze-stosowal-wobec-konsumentow-praktyke-narusz
    ajaca-zbiorowe-interesy-konsumentow-polegajaca-na-wp
    rowadzaniu-konsumentow-w-blad/

    100% przegranych spraw ponoć.

  • 2. Data: 2022-08-30 22:40:56
    Temat: Re: Kredyty frankowie, kolejna decyzja UOKi
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.08.2022 o 20:10, Kris pisze:
    > 100% przegranych spraw ponoć.

    Bo jedyną porażką naszego systemu jest to, że tak długo trzeba było
    czekać, by ktoś te umowy spacyfikował. Jakby po pierwszej umowie KNF
    pozamykał autorów pomysłu, to by nie było nieszczęścia. Potem banki
    musiały się wzorować, by nie upaść. Tylko masa ludzi popadła w tarapaty.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2022-08-31 11:34:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Super strona!

    Przy okazji m.in. (sygn. II C 2066/19 SO w W-wie):

    http://orzeczenia.ms.gov.pl/details/$N/1545050000006
    03_II_C_002066_2019_Uz_2021-05-31_001

    (W apelacji sygn. nr V ACa 494/21 treść nieopublikowana w portalu orzeczeń sądów
    prawowocne, złożona przez bank kasacja do SN )

    -----

  • 4. Data: 2022-08-31 16:42:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Aug 2022 11:10:23 -0700 (PDT), Kris wrote:
    > https://zyciebezkredytu.pl/raiffeisen-polbank-przyzn
    al-sie-ze-stosowal-wobec-konsumentow-praktyke-narusz
    ajaca-zbiorowe-interesy-konsumentow-polegajaca-na-wp
    rowadzaniu-konsumentow-w-blad/

    Ale tak konkretnie to o jaką jednostronną zmiane umowy chodzi?

    > 100% przegranych spraw ponoć.

    A ile tych spraw bylo?
    Bo z tresci wynika, ze sie przyznał w dwoch seriach umów.

    Te klauzule niedozwolone, to mi sie tak sobie podobaja.
    No ale są.

    Rozne terminy przedawnien wcale mi sie nie podobaja.

    J.

  • 5. Data: 2022-08-31 20:44:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 31 sierpnia 2022 o 16:42:49 UTC+2 J.F napisał(a):
> [...]
    rowadzaniu-konsumentow-w-blad/

    > Ale tak konkretnie to o jaką jednostronną zmiane umowy chodzi?

    A w wolnej chwili sprawdź Sobie.
    Adres portalu masz podany na tacy. Masz wątpliwości to zapytaj właścicieli strony.