  • 1. Data: 2002-10-09 17:23:28
    Temat: Kredytbank
    Od: "Ritter" <w...@h...pl>

    Myślę o założeniu ekstrakonta student. Czy ktoś z szanownych grupowiczów,
    klientów KB mógłby podzielić się wrażeniami z użytkowania ekstrakonta.
    Chodzi mi zwłaszcza o jakość dostępu przez internet, możliwość uzyskania
    karty wypukłej (co wybrać VC czy MC) i cenę polecenia zapłaty?

    --
    Dziękuję i pozdrawiam
    w...@h...pl

  • 2. Data: 2002-10-09 17:37:18
    Temat: Re: Kredytbank
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Chodzi mi zwłaszcza o jakość dostępu przez internet, możliwość uzyskania
    > karty wypukłej (co wybrać VC czy MC) i cenę polecenia zapłaty?

    PZ chyba 50 gorszy, wybrac po trzech miesiacach MC (chyba ze wybierasz sie
    do USA - ale tam mozesz zawsze miec VE :), dostep do internetu edne z
    lepszych - aczkolwiek mozna dyskutowac nad samym bezpieczenstwem.
    Ale podkreslam dyskutowac :)

    Konto bardzo fajne - jak masz blisko bank i bankomaty - bo tych niestety
    nadal tak samo - jednak wiecej mam w okolicy zawsze Euronetow (dla
    Multibanku) niz KB

  • 3. Data: 2002-10-09 17:52:32
    Od: "Ritter" <w...@h...pl>

    > Konto bardzo fajne - jak masz blisko bank i bankomaty - bo tych niestety
    > nadal tak samo - jednak wiecej mam w okolicy zawsze Euronetow (dla
    > Multibanku) niz KB

    Dzięki za info. Oddział mam dość blisko, bankomatów mało to fakt, jednak
    będzie to moje drugie konto (mam już fortisa- dość dużo podróżuję więc VE
    Fortisa bardzo mi się przydaję). KB potrzebuję głównie dla wypukłej karty.

    Pozdrawiam
    w...@h...pl

  • 4. Data: 2002-10-09 18:11:28
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    AMRA mógłbym prosić cos wiecej o tym MC, po trzech miesiącach, ale jakie
    warunki co musi się dziać (jakie wpływy) na koncie opłaty itd.
    dzięki z góry
    pozdr

  • 5. Data: 2002-10-09 21:03:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > AMRA mógłbym prosić cos wiecej o tym MC, po trzech miesiącach, ale jakie
    > warunki co musi się dziać (jakie wpływy) na koncie opłaty itd.
    > dzięki z góry

    A o tym to napisze jak bede sie o nia staral :) NArazie ruch tylko generuje
    :)

  • 6. Data: 2002-10-10 07:12:32
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    > A o tym to napisze jak bede sie o nia staral :) NArazie ruch tylko
    generuje
    > :)
    Mnie juz kilka razy nagabywali - proponowali i VC i MC. Ale obciazeniowki
    to ja nie chce zeby od kazdej transakcji 1% placic.
    Wymagania chyba nie sa zbyt wielkie, ale nie jestem teraz pewien. Kiedys jak
    jeszcze mialem wplywy od pracodawcy na poziomie troche ponad 1k to po 3
    miesiacach sami przyslali wniosek z wyciagiem i powtarzaja to co jakis czas.
    Piotr

  • 7. Data: 2002-10-10 19:19:39
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    dzieki wielkie, daj znać jak będziesz się starał
    Marek

  • 8. Data: 2002-10-10 21:21:04
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > dzieki wielkie, daj znać jak będziesz się starał
    > Marek

    pytalem na ich infolince - mozna przedstawic historie z innego banku
    i na tej podstawie od razu dostac tego MC - ale podobno zalezy to
    od decyzji oddzialu.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2002-10-11 09:34:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > pytalem na ich infolince - mozna przedstawic historie z innego banku
    > i na tej podstawie od razu dostac tego MC - ale podobno zalezy to
    > od decyzji oddzialu.

    oooo a w BZ WBK nawet ladna mam :)

  • 10. Data: 2002-10-11 14:11:01
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    Jak ja Lukasie mam KB pod nosem chyba się postaram o ich MC
    a jakie prowizje ??
    Marek