  • 21. Data: 2002-01-18 11:46:06
    Temat: Re: KredytBank wyludzil ode mnie kase?
    Od: "Roski" <r...@w...pl>

    > regulamin
    > >

    > Nie sadze, zeby mu placili. Siedzi i sie stresuje. Zbiera sie frustracja. No
    > i czasem sie troche uleje :))

    ublizacie mi, a zastanowcie sie jak wy dwaj sie zachowujecie?
    jak powiedzialem wam, ze pracuje w banku to zaczeliscie na mnie najezdzac....
    i tak wlasnie zachowuja sie ci, ktorzy zadaja kultury osobistej od drugiej strony?

  • 22. Data: 2002-01-18 11:48:39
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

> [...]
    najezdzac....
    > i tak wlasnie zachowuja sie ci, ktorzy zadaja kultury osobistej od drugiej

    Nie widze nic ublizajacego w tym, co pisze. Staram sie po prostu moiwc
    jezykiem zrozumialym dla ciebie.

    pzdr
    wkg

  • 23. Data: 2002-01-18 11:55:52
    Od: "Roski" <r...@w...pl>

    > Nie widze nic ublizajacego w tym, co pisze. Staram sie po prostu moiwc
    > jezykiem zrozumialym dla ciebie.

    tak sie sklada, ze bylem jednym z tych doradcow, u ktorych klienci otrzymywali
    kompetentne i pelne
    wyjasnienia..... i dlatego juz nie pracuje w oddziale tylko wyzej

  • 24. Data: 2002-01-18 11:56:12
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    "Roski" <r...@w...pl> wrote in message

    > tak sie sklada, ze bylem jednym z tych doradcow, u ktorych klienci
    otrzymywali kompetentne i pelne
    > wyjasnienia..... i dlatego juz nie pracuje w oddziale tylko wyzej

    I co, dalej "z morda to potem wielu wyskakuje" ?

    dla mnie EOT

  • 25. Data: 2002-01-18 12:14:39
    Od: "Roski" <r...@w...pl>

    > I co, dalej "z morda to potem wielu wyskakuje" ?
    >
    > dla mnie EOT

    przykro mi to stwierdzic, ale niestety nie potrafie znalezc lagodniejszego okreslenia
    dla tego co
    przez 5 lat widzialem.... nie jest to niestety pocieszajace

  • 26. Data: 2002-01-18 12:42:45
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > przykro mi to stwierdzic, ale niestety nie potrafie znalezc lagodniejszego
    okreslenia dla tego co
    > przez 5 lat widzialem.... nie jest to niestety pocieszajace

    Sorry, ale jeszcze przedluze ten watek.

    Nie da sie ukryc, ze wielu (pewnie wiekszosc) regulaminow nie czyta i pewnie
    przeoczylo, ze zapewne jest tam napisane cos w style, ze "Zmiany do umowy bank
    przesyla poczta". W sumie jest tak w wielu bankach. Czy to dobrze czy zle, to
    inna dyskusja. Ale tak jest, i nie ma sie co zzymac, ze nie poinformowali, ze
    okradli itp. Poinformowali chyba z miesiac przed czasem i trudno tu sie
    tlumaczyc, ze sie nie czyta. Po to wysylaja te wyciagi i informacje, zeby ktos
    to przejrzal. Z kazda taka zmiana maja dzwonic do domow?

    Klienci tez rozni sie trafiaja. W koncu wiele jest osob, ktore nawet jak nie
    maja racji, beda sie awanturowaly do upadlego, ublizaly itd. To tak a'propos
    przedmowcy. Tylko prosze, nie znizaj sie do poziomu niektorych tutaj. Zawsze
    mozna powiedziec, ze klienci "byli nieuprzejmi" :).

    A tak z innej beczki: KB nie ma na PBB dobrej prasy (nie wiem czemu, bo ja
    osobiscie go chwale) i mozna sie bylo spodziewac, ze dyskusja sie przerodzi w
    koncert narzekan i najezdzan. Ale zeby zaraz osobiste klotnie? To moze na priva?

  • 27. Data: 2002-01-18 12:46:15
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Pewnie uciekają do innych banków, w których nie ma zwyczajów takiego
    > postępowania.
    > Życzę sukcesów w pracy zawodowej- tak trzymać.
    > Grzegorz

    Swoja droga, KB daje niezle oprocentowanie na ROR (jak na maremur). Kiedys 6,50
    nie robilo wrazenia, ale teraz w erze 2,60 w PKO BP?

  • 28. Data: 2002-01-18 13:46:32
    Od: "Roski" <r...@w...pl>

> [...]
    > tlumaczyc, ze sie nie czyta. Po to wysylaja te wyciagi i informacje, zeby ktos
    > to przejrzal. Z kazda taka zmiana maja dzwonic do domow?

    Racja :)

> [...]
    > przedmowcy. Tylko prosze, nie znizaj sie do poziomu niektorych tutaj. Zawsze
    > mozna powiedziec, ze klienci "byli nieuprzejmi" :).

    moze masz i racje, ale "nieuprzejmi" to naprawde za malo do tego co zdazalo mi sie
    widywac i sluchac

  • 29. Data: 2002-01-18 14:35:12
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>

    Rafal - twoj Bank byl lepszy, bo poinformowal o zamiarach z wyprzedzeniem

    przegladnalem drobny druczek pod wyciagiem i nic nie znalazłem o
    ubezpieczeniu karty -- dopiero w sierpniu (2 miesiace pozniej) pojawila sie
    informacja o ubezpieczeniu, nie zdazylem zareagowac od razu ... bo
    rezygnacje trzeba zlozyc osobiscie w Banku, a zeby to zrobic musialbym
    zwolnic sie z pracy na pare godzin co nie jest takie latwe .... lub wziac
    caly dzien wolny -- potem wyjechalem w "delegacje" na miesiac i w
    pazdzierniku zrezygnowalem ...

    teraz po prostu czuje sie oszukany, bo tak wiele mowi sie o konurencji w
    sektorze bankowosci detalicznej, budowaniu zadowolenia i lojalnosci klienta
    itp. (zwlaszcza, ze jestem chyba wartosciowym klientem i intensywnie
    korzystam z uslug banku).

    to tyle

    nie wydaje sie Wam, ze takie dzialanie nie jest po prostu "fair"?

    a jak mi udowodnia, ze poinformowali mnie o tej usludze, skoro wysylaja
    takie informacje zwykla poczta, a nie poleconym?

    Pozdrawiam,
    Grzesiek
    g...@y...co.uk
    g...@p...onet.pl

    chat: GG 59513

  • 30. Data: 2002-01-18 14:36:07
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>

    no cóż ...
    przegladnalem drobny druczek pod wyciagiem (czerwiec) i nic nie znalazłem o

    Użytkownik "Roski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > dla

    > na moj gust to nie czytasz dokladnie tego co do Ciebie wysylaja, a to juz
    > Twoj problem a nie banku.
    > wiem o czym mowisz bo zwrocilem na to uwage zaraz po pierwszym pobraniu.
    Tak
> [...]
    > nie zglosisz, ze nie chcesz. Miales na to czas a jesli nie zareagowales to
    > dla nich byla milczaca zgoda na ubezpieczenie. Ja rowniez nie przeczytalem
    > tego dokladnie i sie zdziwilem jak zobaczylem na wyciagu pobranie 3 zl
    chyba
    > w lipcu. MOja reakcja byla natychmiastowa: poszedlem do oddzialu wyjasnic
    > sprawe. Dowiedzialem sie o co chodzi i zrezygnowalem z ubezpieczenia.
    > Uwazam, ze sam jestes sobie winien, ze nie pilnujesz swego interesu. Nie
    > sadze bys cos wskural z tymi pismami bo to Ty nie dopilnowales sprawy.
    Wiec