    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt we frankach czy złotówkach, który bank ?
    Date: Mon, 05 Mar 2007 14:54:29 +0100

    d...@g...com napisał(a):
    > Bez wkładu własnego moznaby powalczyc o marżę 0,8% w PLN
    > a w CHF 1,1%.

    rowniez jestem na etapie szukanie kredytu hipotecznego i to czy mozna
    negocjowac czy nie zalezy przede wszystkim od kwoty kredytu, generalnie
    przy 400kzl banki sa sklonne negocjowac marze

    > Jeśli chodzi o wybór waluty to zdecydowanie pewniejsze są PLN,
    > ale jeśli chcesz płacić mniejszą ratę to wybierz CHF, tylko, ze trzeba
    > kontrolować rynek i
    > odpowienio reagować.

    tez mam ten dylemat czy PLN i nie interesuja mnie zmiany ceny waluty czy
    CHF - taniej i stresik w zwiazku z kursem franka, teraz jest dosc niski

    > Prowizje też są różne, w jednym banku nawet bez prowizji za
    > przyznanie, więc
    > opcji jest mnóstwo.

    nie wiem czy tylko w jednym, ale generalnie kredyt bez prowizji jest mozliwy

    Oczywiście tam, gdzie bez prowizji to
    > oprocentowanie bez negocjowania,

    ??? oj nie, nie ma takiej zaleznosci, jak chcesz duzy kredyt to bez
    prowizji rowniez mozna negocjowac marze

    --
    pozdr.
    RobertS