    From: d...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt we frankach czy złotówkach, który bank ?
    Date: 5 Mar 2007 03:26:47 -0800

    Bez wkładu własnego moznaby powalczyc o marżę 0,8% w PLN
    a w CHF 1,1%.
    Jeśli chodzi o wybór waluty to zdecydowanie pewniejsze są PLN,
    ale jeśli chcesz płacić mniejszą ratę to wybierz CHF, tylko, ze trzeba
    kontrolować rynek i
    odpowienio reagować.
    Prowizje też są różne, w jednym banku nawet bez prowizji za
    przyznanie, więc
    opcji jest mnóstwo. Oczywiście tam, gdzie bez prowizji to
    oprocentowanie bez negocjowania,
    ale jeśli będziesz spłacal kredyt raczej długo to decydujacym
    argumentem dla Ciebie przy wyborze
    powinno byc oprocentowanie. Jelsi to W-wa lub okolice to mogę Ci pomóc
    bez żadnej
    dodatkowej opłaty.

    Pozdr
    DD