    From: PKos <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt w spadku
    Date: Thu, 23 Feb 2006 16:38:37 +0100

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Jedyna 'sluszna' opcja, to przyjmowac 'z dobrodziejstwem inwentarza'.

    OK.
    To zrozumiale, ale problem polega na tym, ze spadek juz jest przyjety z
    "dobrodziejstwem inwentarza" ,chodzilo o stare auto i czesc mieszkania,
    w ktorym mieszkam. Auto nie pokrywa nawet 10%warosci kredytu a kawalka
    mieszkania nie sprzedam. Jedyna mozliwosc "sciagniecia" kredytu to z
    zasilku ale chyba niemozna pozbawiac kogos jedynego zrodla doch.

    Chodzi mi bardziej o rozwiazywanie takich problemow od strony banku bo w
    sumie to im najbardziej zalezy na sciagnieciu dlugu w jak najszybszym
    czasie a nie bawienie sie w odwolywania itp..
    I ciekawy jestem do czego moga sie posunac?
    Mnie tez zalezy na czasie... bo nie chce aby odseski urosly do kwoty
    takiej ze bank wystapi na droge egzekucyjna (komornik)

    Pozdrawiam
    PK