  • Data: 2016-12-05 22:55:26
    Temat: Re: Kredyt w XIX wiecznej Angli
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W dniu 2016-12-05 o 17:21, v...@g...com pisze:

    > W PL jest tradycja posiadania domu murowanego, do tego
    > podatek na mat. budowlany, do tego europka wykupiła
    > znaczną część nieruchomości po wejściu PL do UE i teraz
    > cena m2 jest wysoka.

    Jakieś dane jaki procent mieszkań w PL mają cudzoziemcy?

    > Ile czasu budowano dom 100-200 lat temu w PL czy Ameryce Pn?
    > 5 lat? Nie sądzę.

    A kto buduje dom 5 lat w Polsce? Znane mi przypadki budowy domu to max
    1,5 roku prac budowlanych. Z czego spora część to wykończenie.
    Oczywiście chodzi o sytuację gdy ktoś ma pieniądze (choćby z kredytu) i
    profesjonaliści wykonują prace. Bo jak ktoś samemu po swojej pracy
    zarobkowej i w weekendy buduje to trwa to bardzo długo.
    A jak bardzo chcesz to możesz sobie zamówić gotowy dom i same prace będą
    trwać parę dni na działce bo przywiozą elementy i tylko poskładają.

    Pozdrawiam,
    Marcin