  • Data: 2002-06-11 09:10:50
    Temat: Re: Kredyt w Millenium
    Od: "Wito" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Zuzia" <k...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:qHfN8.196923$305.2642478@news.chello.at...
    > Podzielcie sie swoimi wrazeniami z brania kredytu mieszkaniowego w
    > Millenium.

    Tydzień temu dostałem kredyt na 120 tys. zł w CHF. Czas oczekiwania na
    decyzję kred. - miesiąc. Pułapki, hmm..uzezp. na zycie, ubezpieczenie od
    podwyższonego ryzyka do czasu wpisu hipoteki do KW. Jest produkt, o którym
    nie mówi się w Millenium głośno, to "kredyt dla młodych kredytobiorców". Ja
    wiedziałem, nacisnąłem i dostałem. Czy się różni? minimum 10% wpłata własna
    i kredyt na 30 lat, oprocentowany w CHF na jakieś 3,89%. Polecam. Trzeba
    tylko cisnąć. Jak ktoś chce namiary na dobrego doradcę z centrali a nie z
    oddziału to pytać na priv (w...@w...pl). Ogólnie miałem dużo
    stresu bo terminy goniły, ale jak zdecydowanie zażądałem dopowiedzi to w
    ciągu 3 dni była decyzja.

    Pozdrawiam

    Wito