  • 1. Data: 2008-05-12 04:52:47
    Temat: Kredyt w CHF
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Czy w tej chwili warto wziąć kredyt w CHF, czy zdecydowanie poczekac na
    jakis wzrost kursu. W chwili obecnej kurs jest na bardzo niskim poziomie,
    mozna oczekiwac ze sie na takim utrzyma, czy tez w niedługim czasie trzeba
    liczyc sie z jego znacznym podniesieniem?

    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 2. Data: 2008-05-12 05:01:51
    Temat: Re: Kredyt w CHF
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > mozna oczekiwac ze sie na takim utrzyma, czy tez w niedługim czasie trzeba
    > liczyc sie z jego znacznym podniesieniem?

    a skąd wiesz, że nie będzie niżej?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-05-12 05:37:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > a skąd wiesz, że nie będzie niżej?

    nie wiem, wlasnie pytam o jakies prognozy.
    Co jest bardziej prawdopodobne?

    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu
    1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"

  • 4. Data: 2008-05-12 06:13:52
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > nie wiem, wlasnie pytam o jakies prognozy.
    > Co jest bardziej prawdopodobne?

    według mnie kurs CHF spadnie ponizej 2zl i tak juz zostanie...

    zobacz na rozwój gospodarczy Polski i Szwajcarii, my się rozwijamy dość
    dynamicznie (ok. 5% rocznie), bo mamy sporo do nadrobienia, a dla nich każde
    0,1% wzrostu PKB to wysilek...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-05-12 09:41:18
    Od: Michał Asman <b...@a...com.pl>

    On 12 Maj, 06:52, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
> [...]
    > mozna oczekiwac ze sie na takim utrzyma, czy tez w niedługim czasie trzeba
    > liczyc sie z jego znacznym podniesieniem?

    przy kredytach długoterminowych nie mają znaczenia wahania kursowe.
    przy nagłym wzroście kursów wzrosły by bardziej koszty kredytów w PLN.

    Michał Asman
    500-095-245
    www.michalasman.bblog.pl

  • 6. Data: 2008-05-12 09:55:30
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > mozna oczekiwac ze sie na takim utrzyma, czy tez w niedługim czasie trzeba
    > liczyc sie z jego znacznym podniesieniem?

    Jeśli kurs się podniesie to zapewne LIBOR spadnie, i rata za bardzo się nie
    zmieni. Zbadaj sobie jak zmieniały sie w czasie relacje kursu CHF do LIBORu
    CHF. I jest dość stała zależność, że im wyższy kurs tym niższy Libor i na
    odwrót.

  • 7. Data: 2008-05-12 11:54:08
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > zmieni. Zbadaj sobie jak zmieniały sie w czasie relacje kursu CHF do
    > LIBORu CHF. I jest dość stała zależność, że im wyższy kurs tym niższy

    a w ostatnich miesiącach jest właśnie odwrotnie, oprocentowanie mam coraz
    wyższe, ale raty płacę niższe w związku ze spadającym kursem CHF

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-05-12 12:23:37
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > a w ostatnich miesiącach jest właśnie odwrotnie, oprocentowanie mam coraz
    > wyższe, ale raty płacę niższe w związku ze spadającym kursem CHF

    No przecież napisałem, _i na odwrót_ - teraz jest trend wzrostowy Liboru
    (ale chyba ostatnio cos się zatrzymał), a kurs spada. Teoria jest cały czas
    słuszna.

  • 9. Data: 2008-05-12 18:22:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No przecież napisałem, _i na odwrót_ - teraz jest trend wzrostowy
    > Liboru (ale chyba ostatnio cos się zatrzymał), a kurs spada. Teoria
    > jest cały czas słuszna.

    dzieki za informacje.

    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.
    Wszyscy je widzą." - Konfucjusz