  • Data: 2002-10-17 12:06:53
    Temat: Re: Kredyt studencki i konto
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pomysl - zrob tak,zeby Ci nikt nie zabieral pieniedzy z wypłaty.
    > Inwestuj, korzystaj z ulg, ze wszystkich mozliwosci jakie daje zycie
    > Dziwie sie ze dajesz sobie zabierac pieniadze dobrowolnie ?

    To co tu piszesz to zwykle bajanie, bajubaju....
    Rozpisz mi prosze jak odzyskac caly podatek ?
    Tak czy siak to panstwo dziala bo placimy podatki.
    Im wiecej osob bedzie wykorzystywac sytuacje i brac co
    im sie nie nalezy, tym wiecej bedziemy (i ty tez) placic.
    Odbierzesz sobie jeden podatek, to zaplacisz inny wiekszy,
    w benzynie, wodce, chlebie, powietrzu......

    MarcinP