  • Data: 2002-10-29 23:15:18
    Temat: Re: Kredyt studencki again
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    29 paź 2002 o 22:46 GMT
    spa-wn
    > Użytkownik "RedLorD" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czyli rozumiem ze przez cale studia i po ukonczeniu przez rok nie place w
    > ogole odsetek. Natomiast potem przez okres splaty place polowe? Przy
    > zalozeniu oczywiscie ze studia skoncze.

    Przy założeniu, że skończysz studia w terminie, zaliczając każdy semestr
    po drodze w odpowiednim terminie.

    > a jesli po prostu chce zarobic na odsetkach? Duzo tego nie bedzie, ale jak
    > mi sie cos przydarzy, to bede miec tanie pieniadze...

    IMO też warto...

    A z innej beczki. W PKO BP S.A. dowiedziałem się, że wcale nie będę płacił
    im odsetek w wysokości połowy stopy redyskontowej weksli NBP, tylko
    10,44% na pół. Wtedy kiedy o to pytałem wychodziło, że mają odsetki wyższe
    o blisko 1pp niż ustawowe. Mogą tak, czy panienka w okienku coś nakręciła?

    Pozdr

    Czarek Gorzeński