  • 1. Data: 2008-07-13 09:31:14
    Temat: Kredyt studencki
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    jak to jest z kredytami studenckimi? czy kazdy bank ma jakies swoje
    wymagania i kwoty tychze? wydaje mi sie ze strona
    http://kredytystudenckie.w.interia.pl/ jest troche zdeaktualizowana
    chociazby patrzac na ilosc bankow oferujacych kredyty studenckie.

    czym sie zainteresowac? zaznaczam, iz nie spelniam wymagania, ktore
    dotyczy np. stypendiow socjalnych, czyli 569 netto na czlonka rodziny

    czym sie zainteresowac?

  • 2. Data: 2008-07-13 09:37:43
    Temat: Re: Kredyt studencki
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sarpedon napisał(a):
    > czym sie zainteresowac?

    Ten kredyt to warto wziasc nawet jak sie go niepotrzebuje.
    Oprocentowanie pozniej jest niskie i warto ta kase w cos zainwestowac.
    Niestety jak teraz wyglada gielda to kazdy widzi, ale moi znajomi
    wszystkie luzne pieniedze (nie tylko z kredytu) inwestowali w fundusze
    akcyjne (akurat wtedy kiedy nastepowaly te slynne wzrosty o 300%) i ile
    zarobili to latwo sobie policzyc :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-07-13 09:43:55
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Mithos pisze:

    > Ten kredyt to warto wziasc nawet jak sie go niepotrzebuje.

    ja chce wziac bo potrzebuje samochod :)

  • 4. Data: 2008-07-13 09:52:01
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > ja chce wziac bo potrzebuje samochod :)

    No ale ten kredyt jest wypłacany w transzach a nie jednorazowo.

    Darek

  • 5. Data: 2008-07-13 11:56:36
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Darek pisze:

    > No ale ten kredyt jest wypłacany w transzach a nie jednorazowo.

    tak, wiem, wiem. powiedzmy, ze ten fakt nie stanowi roznicy. teraz zatem
    interesuje mnie tylko wziecie tego kredytu.

  • 6. Data: 2008-07-13 12:32:09
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Sarpedon pisze:

    > http://kredytystudenckie.w.interia.pl/ jest troche zdeaktualizowana
    > chociazby patrzac na ilosc bankow oferujacych kredyty studenckie.

    patrze jednak, to w 2008 r. byla jakas aktualizacja. mam do niej pytanie:
    "Maksymalna wysokość dochodu na osobę w rodzinie uprawniająca do
    ubiegania się o kredyt wynosi 2,2 tys. zł" - netto czy brutto? rozumiem,
    ze na miesiac.

  • 7. Data: 2008-07-13 19:30:21
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Sarpedon napisal(a):

> [...]
    > http://kredytystudenckie.w.interia.pl/ jest troche zdeaktualizowana
    > chociazby patrzac na ilosc bankow oferujacych kredyty studenckie.

    ogólnie opłaca się go brać prawie zawsze. Nietrudno zainwestować by mieć
    stopę zwrotu wyższą niż spłaty kretytu. Poza tym jeśli jesteś fajny to
    możesz dostać umorzenie kilku procent

    --
    pozdrawiam, Zbylut