  • 1. Data: 2008-05-25 11:50:16
    Temat: Kredyt oszczednosciowo hipoteczny?
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Rozgladajac sie za kredytem hipotecznym znalazlem oferte
    kredytu oszczednosciowo - hipotecznego w Fortisie:
    http://www.fortisbank.com.pl/ind/koh.asp

    Wyglada dosc ciekawie jak na razie.
    Czy inne banki oferuja podobne produkty? (najlepiej jakby mialy oferte
    kredytow w CHF)
    Co o tym sadza grupowicze?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2008-05-25 13:22:09
    Temat: Re: Kredyt oszczednosciowo hipoteczny?
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wyglada dosc ciekawie jak na razie.
    > Czy inne banki oferuja podobne produkty? (najlepiej jakby mialy oferte

    Fortis nie udziela już kredytów w CHF.
    Jeśli chodzi o inne banki, to może oni wiedzą coś więcej:
    http://m2m.ogar.pl/expander/268/

    Co do założeń poczynionych na stronie Fortisu, to wydaje mi się, że
    średnioroczna stopa zwrotu z funduszy na poziomie 10% (i to po uwzględnieniu
    opłat) jest "ciut" zawyżona.

  • 3. Data: 2008-05-25 15:24:20
    Od: "Tania hipoteka " <t...@g...pl>

    Pomysl moze byc ciekawy, ale Fortis jak wiadomo frankow juz nie daje.
    Z drugiej strony mozesz sam stworzyc sobie taki program: wez kredyt tam gdzie
    dostaniesz najkorzystniejsza dla siebie oferte i dodatkowo wplacaj na
    inwestycje. Plus taki: masz swobode w wyborze jednego i drugiego i nikt nie
    karze wplacac odpowiednio duzo i odpowiednio dlugo.
    Nie polecalbym "zgrzewek", poniewaz to najczesciej wiaze sie unit-linked'ami
    a te charakteryzuja sie mala elastycznoscia.