  • 1. Data: 2008-05-24 05:55:36
    Temat: Kredyt samochodowy
    Od: "adi" <a...@w...gmail.com>

    Witam czy ktoś z was mógłby mi doradzić bank w którym szybko i bez
    komplikacji uzyskam kredyt na samochód najlepiej bez zaświadczeń o
    dochodach, zależy mi na tym aby było to załatwione błyskawicznie i przy
    minimum formalności, do tego dobrze by było mieć nie za duże oprocentowanie
    :)

    --
    Adi

  • 2. Data: 2008-05-24 08:37:06
    Temat: Re: Kredyt samochodowy
    Od: "luksz" <l...@o...pl>

> [...]
    > minimum formalności, do tego dobrze by było mieć nie za duże oprocentowanie

    Kredyty samochodowe bez zaświadczeń:
    http://bank.pox.pl/kredytysamochodowe/porownanie-kre
    dytow-samochodowych/7/

    Pierwszy na liście ma chyba najniższe oprocentowanie i słyszałem że szybko
    załatwiają sprawę.
    Pochlebne opinie słyszałem też o mBanku, ale o szybkości nic nie wiem.

  • 3. Data: 2008-05-24 09:14:04
    Od: "Mirek Ziółek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "luksz" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > załatwiają sprawę.
    > Pochlebne opinie słyszałem też o mBanku, ale o szybkości nic nie wiem.

    Ja bralem kredyt w emFinanse ( mbank i multibank zdaje sie)
    Kredyt mozna otrzymac szybko.. szkoda ze tak szybko nie odsylaja
    potwierdzenia splaty kredytu...
    Ja splacilem samochod po roku i jak chcialem go sprzedac to musialem czekac
    prawie 1,5 msc aby Mbank dojrzal do tego aby stwierdzic ze faktycznie kredyt
    splacony.
    Na nic staly sie rozmowy z mlinia co 2 dni,pisanie listow poleconych,slanie
    faksow...za kazdym razem to samo(prosze zlozyc reklamacje...)
    No i .. dla stalego klienta(8 lat rachunek + konto firmowe) zarzadali 5%
    prowizji ktorej nie mozna wplacic odrazu... tylko trzeba doliczyc do rat :)
    czyli jawne naciaganie klienta.

    pozdr
    Mirek

  • 4. Data: 2008-05-24 17:07:08
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "adi" <a...@w...gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > dochodach, zależy mi na tym aby było to załatwione błyskawicznie i przy
    > minimum formalności, do tego dobrze by było mieć nie za duże

    najłatwiej chyba załatwisz to w bankach czy firmach znanych z obsługi takich
    kredytów w kolejności jak mi się wydaje:

    PDK - absolutnie starają się chyba dać kredyt każdemu
    LUKAS BANK - najlepiej jeśli kiedyś już byłeś ich klientem
    i Santander czyli były PTF
    następnie Getin choć komisy się skarżą z jakiegoś powodu na niego

    stron w sieci masz setki, ciekawa jak mi się wydaje jest np.

    http://www.kredyty-samochodowe.eu/

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 5. Data: 2008-07-06 20:59:14
    Od: a...@w...pl

    On 24 Maj, 19:07, "dekazzze" <d...@g...pl> wrote:
> [...]
    > następnie Getin choć komisy się skarżą z jakiegoś powodu na niego
    >
    > stron w sieci masz setki, ciekawa jak mi się wydaje jest np.

    Oferta PDK jest ofertą Getin Banku.