  • 1. Data: 2007-06-19 10:38:01
    Temat: Kredyt na oświadczenie
    Od: Stachu <s...@p...onet.pl>

    qsie mnie by skorzystac z w/w mimo tych zlodziejskich odsetek..
    pytanko tylko
    ktorego oferenta polecacie z tego tematu, tylko takiego gdzie te
    kredyty sa naprawde dostepne tylko na osw. a nie ze oswiadczenie ale
    trzeba miec dom na zastaw itd..

    z gory dzieki za ewentualne wskazania
    pozdro
    stachu

  • 2. Data: 2007-06-19 10:38:38
    Temat: Re: Kredyt na ooewiadczenie
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Stachu napisał(a):
> [...]
    > ktorego oferenta polecacie z tego tematu, tylko takiego gdzie te
    > kredyty sa naprawde dostepne tylko na osw. a nie ze oswiadczenie ale

    "Chlopaki z miasta" pozyczaja na 10% w skali miesiaca (czyli 120% w
    skali roku) Nie potrzeba zadnych zabezpieczen (zabezpieczeniem jest
    Twoje zdrowie).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2007-06-19 11:26:14
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Najgorsze jest zdaje się to, ze masz tam oprocentowanie zmienne i nie zależy
    bynajmniej od Prezesa NBP ;-))
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2007-06-19 11:43:54
    Temat: Re: Kredyt na oowiadczenie
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Najgorsze jest zdaje się to, ze masz tam oprocentowanie zmienne i nie
    > zależy bynajmniej od Prezesa NBP ;-))
    > JaC

    Buahahaha, dobre. Naprawdę dobre. :-)))

    marekz