  • 1. Data: 2004-07-15 08:49:41
    Temat: Kredyt na cztery koła w Kredyt Banku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marzysz o rejsie własną żaglówką? Chcesz pochwalić się znajomym na imprezie,
    że masz szybowiec? Skorzystaj z Autokredytu w Kredyt Banku. Już za 9,95
    proc. rocznie możesz spełnić swoje marzenia.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5860

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
    Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 2. Data: 2004-07-15 09:07:08
    Temat: Re: Kredyt na cztery koła w Kredyt Banku
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

> [...]
    > że masz szybowiec? Skorzystaj z Autokredytu w Kredyt Banku. Już za 9,95
    > proc. rocznie możesz spełnić swoje marzenia.

    Żeby im tylko ta żaglówka nie odpłynęła ...... bo znowu będą rezerwy robić
    ;-))))))

  • 3. Data: 2004-07-15 18:55:52
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Jul 2004 10:49:41 +0200,
    osoba podpisana: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    napisała:
> [...]
    > że masz szybowiec? Skorzystaj z Autokredytu w Kredyt Banku. Już za 9,95
    > proc. rocznie możesz spełnić swoje marzenia.
    Hmm, już jakieś statki kredytowali czy mi się wydaje :-)
    Co prawda chyba trochę większe niż żaglówki.....
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    According to the latest official figures, 43% of all statistics are