  • 1. Data: 2004-07-15 07:06:22
    Temat: Inflacja 4,4%...
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Patrzac na to trzymanie kasy w bankach takze internetowych zaczyna mijac sie
    z celem...

    D.

  • 2. Data: 2004-07-15 17:14:37
    Temat: Re: Inflacja 4,4%...
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Patrzac na to trzymanie kasy w bankach takze internetowych zaczyna mijac
    sie
    > z celem...

    Nawet po podwyzkach, uwzgledniajac podatek to sie nie bardzo oplaca.

  • 3. Data: 2004-07-15 23:52:23
    Od: "Bruno" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > sie
    >
    > Nawet po podwyzkach, uwzgledniajac podatek to sie nie bardzo oplaca.
    ----<ciach>---

    Ja zakłądam sporo lokat tygodniowych, ale w tym momencie nawet one nie mają
    szans. Przykładowo Lukas, oprocentowanie 3,1%.... : (
    Jaka jest na to rada ? Fundusze inwestycyjne ?
    Pozdrowienia
    Bruno

    --
    http://2be.pl - Przyjazny hosting...!

  • 4. Data: 2004-07-16 07:46:25
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

> [...]
    mają
    > szans. Przykładowo Lukas, oprocentowanie 3,1%.... : (
    > Jaka jest na to rada ? Fundusze inwestycyjne ?

    Niestety z malymi pieniedzmi nie ma ucieczki :( Unflacja to podatek glownie
    uderzajacy w najbiedniejszych.
    Gdybys mial wieksza kwote (minimum 100 000 Zlotych), moglbys kupic obligacje
    dziesiecioletnie o zmiennej stopie procentowej. Wedlug mnie najlepsza
    ochrona kapitalu w chwili obecnej.

    Jesli zas FI, to tylko rynku pienieznego. Musisz sie upewnic, ze dany FI
    inwestyje tylko w krotkoterminowe instrumenty rynku pienieznego (bony
    skarbowe lub obligacje o zmienej stopie procentowej). FI obligacyjne mocno
    traca. FI akcyjne na razie stoja w miejscu. Ale prawidlowosc jest taka, ze
    bessa na rynku obligacji wyprzedza besse na rynku akcji o okolo pol roku.
    Dlatego nalezy sie liczyc z bessa na rynku akcji w niedalekiej przyszlosci.

    Malin

    --

    ------

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 5. Data: 2004-07-18 20:23:34
    Od: cwdk <c...@o...pl>

    Użytkownik Dave napisał:
    > Patrzac na to trzymanie kasy w bankach takze internetowych zaczyna mijac sie
    > z celem...
    >
    > D.

    Jasne, bardziej opłaca się je przrzucić do zwykłego banku na 0,2 %

  • 6. Data: 2004-07-19 07:07:00
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "cwdk" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jasne, bardziej opłaca się je przrzucić do zwykłego banku na 0,2 %

    jasne ze nie. Ale chyba czas zastanowic sie nad sensowniejsza alternatywa
    niz banki. Bony skarbowe (dla bogatych) to juz okolice 6-7% ale mozna tez
    wejsc w fundusze rynku pienieznego lub fundusze zagraniczne.

    D.