    From: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt mieszkaniowy - prośba
    Date: Mon, 7 Oct 2002 08:17:17 +0200

    "Robert K.(Beer)" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    news:anr6p1$dff$1@news.onet.pl...
    > Otóż kupiłem mieszkanie !!! Po kilku latach "tułaczki" po akademikach
    > a później wynajmowanych kawalerkach, kupiliśmy sobie z żonką mieszkanko.
    > We Wrocku :-)
    > WIELKA prośba do Was:
    > Doradźcie najlepszy kredyt mieszkaniowy !
    > Wartość mieszkania - 92000 (okazja, że szok ! Krzyki i taka cena !)
    > Oczywiście mam wymagane 20%. I niestety niewiele więcej.
    > Doradźcie, gdzie zaciągnąć kresyt ! Raczej na więcej niż niż 15 lat :-(

    idź do PKOBP i weź złotówkowy
    będziesz spokojnie spał (bardziej spokojnie niż w przypadku walut) no i
    będziesz się co 3 miesiące cieszył, że spada oprocentowanie.
    No i będziesz się cieszył jak nadpłacisz i nie dość, że nie policzą za
    nadpłatę kary, to jeszcze przeliczą odsetki i będziesz płacił niższe raty.
    No chyba, że trafisz na bardzo niekompetentnego pracownika, to troche się
    powkurzasz.

    pozdrawiam
    Piotr