  • 11. Data: 2005-07-27 11:07:55
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy -pare pytan
    Od: Fuma K <krzysp10.no_sp@m_wp.pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Ustawione dobrze:
    >
    > To twój Ałtluk sobie z utfem nie radzi ;-D

    Tak tylko gwoli przypomnienia - od jakiegoś czasu (powiedzmy kilka lat;)
    ) na listach polskich obowiązuje ISO-8859-2. Są przymiarki żeby dopuścić
    oficjalnie UTF-8 ale chyba jeszcze do tego w sposób jakoś bardziej
    sformalizowany nie doszło.

    BTW w Polsce wg PN obowiązuje ISO-8859-2 (MSPANC)

    Fuma K

  • 12. Data: 2005-07-27 11:45:14
    Od: Dariusz <d...@t...pl>

    Wed, 27 Jul 2005 08:21:12 +0200, na pl.biznes.banki, Lens napisał(a):

    > Nie wiem czy w ogole jest sens fatygowac sie do banku skoro z tych danych
    > wynika ze uslysze "NIE".

    Nie zawsze trzeba się od razu fatygować. Wstępnie można sprawdzić ofertę
    bez wychodzenia z domu. Jak chcesz, mogę Ci coś doradzić na priv.
    Doradcę kredytowego można sobie w niektórych przypadkach zamówić nawet
    do domu.

    Pozdrawiam,
    Darek

    --
    O bankach i kredytach w Internecie:
    http://dobre.kredyty.w.interia.pl

  • 13. Data: 2005-07-27 11:46:12
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Fuma K napisał(a):

> [...]
    > sformalizowany nie doszło.
    >
    > BTW w Polsce wg PN obowiązuje ISO-8859-2 (MSPANC)

    Lens wysłał posta bez ustawionego kodowania. W takim wypadku (a także
    gdy post zawiera znaczki niewystępujące w ISO-8859-2) Thunderbird wysyła
    posta w UTF-8. Formalności w stylu etykieta usenetu z lat 90 w tej
    chwili wydają mi się trochę śmieszne...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 14. Data: 2005-07-27 12:16:58
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy -pare pytan [OT]
    Od: Fuma K <krzysp10.no_sp@m_wp.pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Formalności w stylu etykieta usenetu z lat 90 w tej
    > chwili wydają mi się trochę śmieszne...

    1. etykieta usenetu z lat 90 była całkiem niezła - czym byś ją chciał
    zastąpić?

    2. ISO-8859-2 to PN

    3. IIRW to sposób kodowania określa opis grupy a nie netykieta

    Fuma K

    PS. A dlaczego nie odpisujesz na górze listu, dlaczego wycinasz ? To są
    "dyskryminacje" starej dobrej netykiety - przynajmniej trochę osób tak
    uważa.

    Ale to już stanowczy OT

    EOT

  • 15. Data: 2005-07-27 15:21:44
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Czy majac dochody miesieczne 1800zl brutto mozna dostac kredyt na wykup
    > mieszkania w kwocie 60 tys. zl? Dodatkowe dane :

    [cut]

    > Od ~8lat mam rachunek osobisty w BPH i dlatego myslalem o kredycie we
    > frankach szwajcarskich w BPHu -moze sa jakies inne banki ktore oferuja
    > lepsze warunki kredytow mieszkaniowych?

    Jezeli mieszkasz w miescie mającym powyzej 500tys. mieszkańców to obawiam
    się że zdolności kredytowej w BPH nie będziesz miał
    Zawsze możesz dokoptować do kredytu rodzinke

    > Czy fakt ze osoba starajaca sie o kredyt ma I grupe inwalidzka (na stale z
    > prawem do renty socjalnej) moze byc przeszkoda w otrzymaniu kredytu?

    Nie będzie to przeszkodą. Renta stała jest uznawana w BPH jako dochód do
    badania zdolności - tylko ze ona jest socjalna - tego musisz dopytać w
    banku.

    Musisz mieć uregulowany stosunek ..... do służby wojskowej (ale pewnie masz
    bo ta renta inwalidzka)

    Darek

  • 16. Data: 2005-07-27 18:31:14
    Od: "Lens" <b...@k...net>

    > Jezeli mieszkasz w miescie mającym powyzej 500tys. mieszkańców to obawiam
    > się że zdolności kredytowej w BPH nie będziesz miał

    Miasto ~30tys. mieszkancow.

    > Zawsze możesz dokoptować do kredytu rodzinke

    To raczej nie wchodzi w gre -nie chce obciazac innych moimi problemami.

    > Nie będzie to przeszkodą. Renta stała jest uznawana w BPH jako dochód do
    > badania zdolności - tylko ze ona jest socjalna - tego musisz dopytać w
    > banku.

    Renta socjalna jest wyplacana tylko wtedy gdy moje dochody beda nizsze niz
    ~600zl -tak wiec teraz mam rente zawieszona.

    > Musisz mieć uregulowany stosunek ..... do służby wojskowej (ale pewnie
    masz
    > bo ta renta inwalidzka)

    Hmm... uregulowany stosunek... ;)
    Tak -kategoria E -trwale i calkowicie niezdolny do słuzby wojskowej w czasie
    pokoju oraz w razie ogloszenia mobilizacji i w czasie wojny.

    pozdr.

  • 17. Data: 2005-07-27 19:38:10
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Miasto ~30tys. mieszkancow.

    Z tego wynika ze nie masz problemu ze zdolnością ...... kredytową w BPH

    Darek