  • 1. Data: 2004-08-02 11:58:05
    Temat: Kredyt mieszkaniowy na spłatę GE BM
    Od: RG <r...@w...pl>

    Witam

    Rok temu zaciagnalem kredyt w GE BM, po negocjacjach dotyczacych zmiany
    oprocentowania kredytu zaproponowali nowy osmieszajac sie - za wysoki
    kpiny anizeli partnerska negocjacja, o ile o pratnerstwie mozna mowic...

    Problem polega na tym, ze:
    zona posiada juz jedno mieszkanie, i nie chce aby widniala jako
    wspolwnioskodawca kredytu, wiem ze rozdzielnosc majatkowa jest jedynym
    rozwiazaniem.
    Czy sa banki ktore potrafia i chca zrealizowac ww problem bez problemu i
    bez dodatkowego wnioskodawcy ;)

    pozrawiam
    Ryszard

  • 2. Data: 2004-08-02 18:31:30
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy na spłatę GE BM
    Od: "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl>

    Uzytkownik RG <r...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Rok temu zaciagnalem kredyt w GE BM, po negocjacjach dotyczacych
    > zmiany oprocentowania kredytu zaproponowali nowy osmieszajac sie .....

    pytalem na priva, ale nie wiem czy czytujesz :)

    jak rozpoczac negocjacje ? jakich argumentów uzyc ?

    w sumie móglbym skrobnac pisemko, ale chcialbym od razu napisac tak, aby
    0,3-0,5% dostac mniej :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2004-08-03 06:47:02
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy na sp^(3)ate^ GE BM
    Od: RG <r...@w...pl>

    Użytkownik plusz napisał:
> [...]
    >
    > jak rozpoczac negocjacje ? jakich argumentów uzyc ?
    >
    > w sumie móglbym skrobnac pisemko, ale chcialbym od razu napisac tak, aby

    Idz na calosc, uzywaj przekonujacych argumentow (inne banki, przejscie, ...)

  • 4. Data: 2004-08-03 07:01:53
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <r...@w...pl>
    napisał w wiadomości news:cencd6$8ih$1@news2.ipartners.pl:
    > Idz na calosc, uzywaj przekonujacych argumentow (inne banki,
    > przejscie, ...)

    to później :) ale od czego zacząć

    powiem szczerze, że gdybym był bankiem i klient przyszedł i powiedział

    "obniżcie oprocentowanie bo zmienię bank"

    a szacowane koszty zmiany byłyby wysokie, warunki konkurencji też nie byłyby
    znacznie lepsze
    to odpowiedziałbym

    "ok - proszę zmieniać" :)))

    chcę to tak załatwić, abym został u nich z niższym oprocentowaniem kredytu
    :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )