  • 1. Data: 2005-03-14 08:23:23
    Temat: Kredyt mieszkaniowy - dlaczego nie KredytBank?
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Planuję wziąć kredyt mieszkaniowy w Kredyt Banku.
    Czy macie jakieś negatywne doświadczenia?
    Krótko mówiąc: dlaczego nie Kredyt Bank?
    Aha, interesuje mnie kredyt w CHF.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 2. Data: 2005-03-14 11:51:43
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy - dlaczego nie KredytBank?
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Planuję wziąć kredyt mieszkaniowy w Kredyt Banku.
    > Czy macie jakieś negatywne doświadczenia?
    > Krótko mówiąc: dlaczego nie Kredyt Bank?
> [...]

    jedni beda mieli inni nie.

  • 3. Data: 2005-03-14 11:54:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Seba_Fan <S...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > jedni beda mieli inni nie.

    Szkoda, ze Tensor gdzies zniknal...

  • 4. Data: 2005-03-14 12:35:13
    Od: "Marcello" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Czy macie jakieś negatywne doświadczenia?

    NIE. Tylko pozytywne. Kredyt w PLN przewalutowany na franki.

  • 5. Data: 2005-03-14 17:18:35
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Michał 'Amra' Macierzyński" wrote:

    > Szkoda, ze Tensor gdzies zniknal...

    powinien się niedługo pojawić, jak WIBOR 3M przebije 6% :)))

    trainer

  • 6. Data: 2005-03-15 15:47:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    trainer <t...@p...org> wrote:
    > powinien się niedługo pojawić, jak WIBOR 3M przebije 6% :)))

    ROTFL

  • 7. Data: 2005-03-16 07:33:58
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Marcello" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:d14hl4$i1p$1@inews.gazeta.pl...

    > NIE. Tylko pozytywne. Kredyt w PLN przewalutowany na franki.

    Dzięki za info. Szkoda, że taki mały odzew (nie liczą
    paru postów OT). Czyżby tak mało ludzi brało tam kredyt?
    Moim zdaniem warunki są raczej zachęcające.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 8. Data: 2005-03-16 09:36:50
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Miroo wrote:
> [...]
    > paru postów OT). Czyżby tak mało ludzi brało tam kredyt?
    > Moim zdaniem warunki są raczej zachęcające.

    Też mam tam kredyt i nie narzekam. Oprocentowanie WIBOR3M + 1%, czyli
    chyba standardowe. Wcześniejsze spłaty bez opłat. Jedyne do czego można
    się przyczepić to to, że co 6 miesięcy trzeba słać / zanosić
    zaświadczenia o zarobkach. Ot tacy formaliści..

    No i to, że można przestać płacić ubezpieczenie budowy dopiero po wpisie
    do ksiegi wieczystej, a to trochę trwa (w Krakowie już ponad 2 miesiące
    czekam, bo się sąd "komputeryzuje", brrrr..).

    reik.

  • 9. Data: 2005-03-16 14:04:22
    Od: "Grisza" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Remigiusz Babicz" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do ksiegi wieczystej, a to trochę trwa (w Krakowie już ponad 2 miesiące
    > czekam, bo się sąd "komputeryzuje", brrrr..).

    Dziś podpisalem tam umowę. Zobaczymy jak będzie. Nic nie mówili i nie
    wyczytałem w umowie o przynoszeniu zaświadczeń o zarobkach co 6 miesięcy. W
    grudniu mam im przedstawić rachunki na 50% kredytu bo wziąłem kredyt na
    dokończenie budowy. Pewna daleka znajoma ma także kredyt w KB ale w innym
    oddziale i ona musi zanosić faktury zgodnie z harmonogramem budowy. Nie wiem
    od czego to zależy może od widzi mi sie pani w okienku?.
    Poza tym wszystko wygląda bardzo sympatycznie :))))))

    Pozdrawiam GR