    From: "Grisza" <r...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt mieszkaniowy - dlaczego nie KredytBank?
    Date: Wed, 16 Mar 2005 15:04:22 +0100

    Użytkownik "Remigiusz Babicz" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d18v1v$lp2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Też mam tam kredyt i nie narzekam. Oprocentowanie WIBOR3M + 1%, czyli
    > chyba standardowe. Wcześniejsze spłaty bez opłat. Jedyne do czego można
    > się przyczepić to to, że co 6 miesięcy trzeba słać / zanosić zaświadczenia
    > o zarobkach. Ot tacy formaliści..
    >
    > No i to, że można przestać płacić ubezpieczenie budowy dopiero po wpisie
    > do ksiegi wieczystej, a to trochę trwa (w Krakowie już ponad 2 miesiące
    > czekam, bo się sąd "komputeryzuje", brrrr..).
    >
    > reik.

    Dziś podpisalem tam umowę. Zobaczymy jak będzie. Nic nie mówili i nie
    wyczytałem w umowie o przynoszeniu zaświadczeń o zarobkach co 6 miesięcy. W
    grudniu mam im przedstawić rachunki na 50% kredytu bo wziąłem kredyt na
    dokończenie budowy. Pewna daleka znajoma ma także kredyt w KB ale w innym
    oddziale i ona musi zanosić faktury zgodnie z harmonogramem budowy. Nie wiem
    od czego to zależy może od widzi mi sie pani w okienku?.
    Poza tym wszystko wygląda bardzo sympatycznie :))))))

    Pozdrawiam GR