  • 11. Data: 2008-03-09 15:40:18
    Temat: Re: Kredyt konsolidacyjny - gdzie ?
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:fr0jqn$506$1@news.wp.pl...
    > Udzielają w "dowolnej" walucie.
    > JaC

    Odpowiadaj POD wiadomością.
    k.

  • 12. Data: 2008-03-09 20:39:16
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Obiło mi się o uszy, że BPH BH stosuje generalnie jednakowe marże dla wszystkich
    walut łącznie z PLN, a różnice w
    oprocentowaniu kredytu wychodzą głównie z różnic w Wiborze i Liborach...
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2008-03-09 22:49:15
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

> [...]
    > wszystkich walut łącznie z PLN, a różnice w
    > oprocentowaniu kredytu wychodzą głównie z różnic w Wiborze i Liborach...

    Nie. Marze dla PLN i dla kredytow denominowanych sa rozne. Inne sa tez w
    promocyjnym kredycie refinansowym (oferta aktualna jeszcze przez ok 1.5
    miesiaca).

    Prosze tez pamietac, ze BPHBH dolicza do oprocetowania dodatkowo 0.1%
    rocznej oplaty administaracyjnej (nie w przypadku promocyjnej oferty
    refinansowania).

    Thomas

  • 14. Data: 2008-03-09 23:07:41
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Właściwe to co to jest ta opłata, dlaczego ją osobno wyszczególniają?
    Czy przykładowo nie ma jakiegoś haczyka przy wczesniejszej spłacie?
    JaC

    -----

    > Prosze tez pamietac, ze BPHBH dolicza do oprocetowania dodatkowo 0,1% rocznej
    oplaty administracyjnej.

  • 15. Data: 2008-03-10 09:06:21
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    > Właściwe to co to jest ta opłata, dlaczego ją osobno wyszczególniają?
    > Czy przykładowo nie ma jakiegoś haczyka przy wczesniejszej spłacie?
    > JaC

    Oplata administracyjna jest i tyle. Ten bank tak ma :) Moze dlatego, ze
    jest to maly bank i prowadzenie wszelkich operacji na kredycie jest
    bardziej "pracochlonne" niz w bankach detalicznych. Twierdza, ze za to
    oplaty stale od operacji na kredycie i zwiazanych z obsluga kredytu sa
    nizsze, albo ich nie ma.

    Co do wczesniejszej splaty. Podobnie jak w wielu innych bankach. Sa oplaty
    za wczesniejsza splate. W przypadku promocyjnego refinansowego jesli w
    pierwszych 10 latach kwota nadplat przekroczy 50% kwoty kapitalu kredytu,
    placisz 2% poczatkowej kwoty kredytu.
    Dla produktu standardowego jest, to troche bardziej uszczegolowione,
    zaleznie od ilosci lat po ktorych nastepuje splata. Ponadto w tym przypadku
    wystarczy, ze kwota nadplat przekroczy 30% kwoty kredytu i pojawia sie
    prowizja od wczesniejszej splaty (od 2% zaleznie od ilosci lat po ktorych
    nadplata/splata wystapuje). Kwota prowizji liczy sie w tym przypadku od
    kwoty kapitału spłacanego przed terminem w dniu dokonania spłaty.

    Thomas

  • 16. Data: 2008-03-10 11:49:44
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    IMHO wyjatkowo wysokie
    www.bphbh.pl/_itemserver/pliki/TOiP_Osoby_Fizyczne.d
    oc
    JaC

    -----

  • 17. Data: 2008-03-10 19:12:48
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    > IMHO wyjatkowo wysokie
    > www.bphbh.pl/_itemserver/pliki/TOiP_Osoby_Fizyczne.d
    oc
    > JaC

    Te najwazniejsze dla klienta sa niskie (jak np. opinia o kredycie), lub bez
    oplat (monit o nieterminowej splacie, zmiana rodzaju rat kredytu, aneks).

    Thomas

  • 18. Data: 2008-04-18 00:26:30
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "KZ" <n...@a...e-mail.com.pl> napisał w wiadomości
    > Mam w planie wzięcie kredytu konsolidacyjnego - dotychczasowy hipoteczny w
    > PKO BP brany w Euro w 2001 roku (~80kpln) + samochód (jakieś 40 kpln) -
    > gdzie najlepiej i w jakiej walucie ? Czy warto w ogóle myśleć o GEMB
    > (kiedyś był absolutnie najdroższy) ?

    Poczytaj:
    http://kredyt-konsolidacyjny.pox.pl/

  • 19. Data: 2008-04-27 18:26:59
    Od: "sygnet" <s...@o...pl>

    Kredyt konsolidacyjny w Banku ING - hipoteczny WIBOR6M + marża Banku 0,5% =
    (6,91%) - najlepsze rozwiązanie na rynku, bez znaczenia jaki kredyt jest do
    spłacenia czy to gotówkowy, czy karty kredytowe czy kr. mieszkaniowy, czy
    też typowa konsolidacja - marża zawsze 0,5%, Oferta ważna do końca czerwca
    2008r.
    Od 28 czerwca również kredyty w CHF - oprarty na stopie bazowej 3% + marża
    banku przez pierwsze dwa lata, po okresie 2 lat oprocentowanie oparte na
    LIBOR6M + marży Banku, oczywiście marże są inne dla CHF niż dla PLN.
    Szczegóły ewentualnie na maila.

    Marcin Sygnowski
    Doradca ds. Bankowości Hipotecznej
    ING Bank Śląski S.A.

    Użytkownik "Tania hipoteka" <t...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:fqubl7$h9v$1@inews.gazeta.pl...

  • 20. Data: 2008-04-27 18:29:46
    Od: "sygnet" <s...@o...pl>

[...]
    Od 28 kwietnia br (sprostowanie) również kredyty w CHF - oprarty na stopie