  • 1. Data: 2007-04-11 21:08:09
    Temat: Kredyt hipoteczny-zaswiadczenie o dochodach
    Od: "lestat" <N...@w...pl>

    Witam,

    Banki zazwyczaj oczekuja zaświadczenia o dochotach z ostatnich trzech
    miesięcy. Do marca tego roku miałem umowe na czas określony i miałem niższe
    dochody. U tego samego pracodawcy pracuje niespełna dwa lata. Teraz mam od
    miesiaca umowe na czas nieokreślony i wyzsze dochody. Nie wiem jak w tym
    wypadku liczy sie zdolność kredytową. Banalne pytanie, czy bank liczy
    zdolnośc kredytową z trzech ostatnich miesiecy, czy z dnia dzisiejszego? Czy
    bank jakoś uśrednia kwote wynagrodzenia przed podwyżką i kwote po podwyżce?
    Czy musze odczekac jeszcze dwa miesiące, żeby móc miec juz te trzy miesiace
    za soba z wynagrodzeniem wyższym? Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2007-04-11 22:27:13
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny-zaswiadczenie o dochodach
    Od: Sierp <s...@n...net>

    lestat napisał(a):
> [...]
    > miesiaca umowe na czas nieokreślony i wyzsze dochody. Nie wiem jak w tym

    najczesciej (zawsze?) srednia z ostatnich X miesiecy
    (x = 3, 6, inna)

    Sierp

  • 3. Data: 2007-04-12 13:52:02
    Od: d...@g...com

    On 11 Kwi, 23:08, "lestat" <N...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Czy musze odczekac jeszcze dwa miesiące, żeby móc miec juz te trzy miesiace
    > za soba z wynagrodzeniem wyższym? Proszę o pomoc.

    Zazwyczaj srednia z 3 miesięcy, czasami z 6-ciu.
    Ale zdradzę, że w MBanku biorą aktualną wysokość.:)

    Pozdr
    DD