  • 1. Data: 2002-10-29 18:57:39
    Temat: Kredyt hipoteczny - prowizja
    Od: kulka <k...@N...net>

    Witam,

    Czy ktoś z grupowiczów mógłby poradzić mi jak napisać wniosek do banku z
    prośbą o obniżenie prowizji za przyznanie kredytu hipotecznego?

    Może ktoś takowe podanie pisał, posiada wzór i podrzuci na priv?

    Pozdrowienia
    --

    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.

  • 2. Data: 2002-10-29 19:33:24
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - prowizja
    Od: "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "kulka" <k...@N...net> wrote in message
    > Czy ktoś z grupowiczów mógłby poradzić mi jak napisać wniosek do banku z
    > prośbą o obniżenie prowizji za przyznanie kredytu hipotecznego?
    [............]
    wzór 1: w związku z .... proszę o obniżenie prowizji za przyznanie kredytu
    hipotecznego.

    wzór 2: Proszę o obniżenie prowizji za przyznanie kredytu hipotecznego. Moja
    sytuacja ... (np. w chwili obecnej poniosłem bardzo duże wydatki na
    urządzenie i wyremontowanie mieszkania i w związku z tym każdy dodatkowy
    wydatek jest dla mnie obecnie bardzo odczuwalny. Ze względu na jakość usług
    Państwa banku chciałbym zostać Państwa klientem i liczę na przychylne
    rozpatrzenie mojej prośby. Sądzę, że zyski jakie wynikną z korzystania
    przeze mnie z Państwa usług wielokrotnie przewyższą koszt obniżonej
    prowizji, a mnie jako klient utwierdzą w przekonaniu, że wybór kredytodawcy
    był słuszny)...

    wzór 3: .....

    pisałem na szybko więc mogą być jakieś błędy stylistyczne

    jak masz konkretny przypadek to napisz jaki, w jakim banku i możemy się
    spotkać lub podeślij na priv to w ramach pomocy grupowej mogę pomóc napisać
    jakieś pismo
    pamiętaj, że w banku pracują też normalni rozumiejący problemy ludzi, a
    celem banku jest udzielenie jak największej ilości bezpiecznych kredytów, a
    w niektórych bankach celem też jest zadowolenie kompetentnie obsłużonego
    klienta (oczywiście nie mówię o pewnym dużym międzynarodowym banku, który
    jest nastawiony przede wszystkim na zysk za wszelką cenę - zainteresowani
    byli klienci na pewno wiedzą o jakim banku piszę :)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-10-29 20:00:58
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Moja rada..........napisz ze w konkurencyjnym banku........znajdz taki
    ....jest prowizja nizsza........a przeslanka ktora sklania cie do prosby o
    obnizenie prowizji to tylko i wylacznie przywiazanie do obecnego banku ;-)

    Pozdrawiam

    Krzysztof Kujawski

  • 4. Data: 2002-10-29 20:18:37
    Od: "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > obnizenie prowizji to tylko i wylacznie przywiazanie do obecnego banku ;-)

    a jak bank odpisze : "no tak, prowizja jest niższa, ale oprocentowanie
    wyższe, brak możliwości wcześniejszej spłaty, brak przeliczania odsetek,
    oprocentowanie zależne od 'widzimisię' zarządu" ?:))

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-10-29 20:25:20
    Od: kulka <k...@N...net>

    "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a przeslanka ktora sklania cie do
    > prosby o obnizenie prowizji to tylko i wylacznie przywiazanie do
    > obecnego banku ;-)

    W to przywiązanie mogą nie uwierzyć - konta osobiste mamy w innych
    bankach:-)

    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2002-10-29 23:19:26
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "kulka" <k...@N...net> napisał w wiadomości
    > "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W to przywiązanie mogą nie uwierzyć - konta osobiste mamy w innych
    > bankach:-)
    >
    > Pozdrowienia

    To w takim razie nalezy poszukac takiej oferty i takiego banku, gdzie
    warunki beda nas satysfakcjonowac i nie bedziemy sie musieli prosic ;-)
    Poza tym ...dlaczego nie miec konta i kredytu w jednym banku??
    Krzysiek

  • 7. Data: 2002-10-30 06:27:38
    Od: kulka <k...@N...net>

> [...]
    > prosic ;-)
    > Poza tym ...dlaczego nie miec konta i kredytu w jednym

    Właśnie taki bank znaleźliśmy. Ich oferta kredytowa najbardziej nam
    odpowiada.:)

    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2002-10-30 07:59:27
    Od: "kulka" <k...@N...net>

    > jak masz konkretny przypadek to napisz jaki, w jakim banku i możemy się
    > spotkać lub podeślij na priv to w ramach pomocy grupowej mogę pomóc
    napisać
    > jakieś pismo

    Notorycznie odbija mi maila od Ciebie.
    Jeżeli możesz - odezwij się do mnie na priv (k...@s...net)

    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2002-10-30 19:08:32
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Piotr pisze:

    > pamiętaj, że w banku pracują też normalni rozumiejący problemy ludzi,

    Chciałbym tylko dodać, że ograniczeniem mogą być kompetencje kredytowe
    komitetu kredytowego/dyrektora oddziału.
    --
    ___ .
    /)/)( / /